امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۰۳:۰۹ - شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دشمن حتی ازعکس حاج قاسم واهمه دارد
امام جمعه رشت گفت: دشمن حتی از تندیس و عکس حاج قاسم هراس دارد و باید این را بداند که همه ایران حاج قاسم هستند.

 

 

 

 

 

به گزارش  گیلنا آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت با قدردانی از حضور پرشور مردم گیلان در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، اظهار کرد: حضور مردم در مراسم تشییع شهدا توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی در ادامه به سالروز کشف حجاب توسط رضا خان اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه زنان ایرانی قبل از اسلام هم حجاب داشتند این پدر و پسر پهلوی حتی به آرمان‌های ملی نیز پایبند نبودند.

امام جمعه رشت با اشاره به ولایت مداری و روحیه انقلابی مردم ایران در آوردگاه های مختلف، تاکید کرد: ملت ایران در طول همه این سال‌های نشان داده اند که اجازه نمی‌دهند آرمان‌های نورانی انقلاب به انحراف کشیده شود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به آتش زدن تندیس سردار سلیمانی، وی را الگوی همه آزادی خواهان جهان دانست و تصریح کرد: دشمن حتی از تندیس و عکس حاج قاسم هراس دارد و باید این را بداند که همه ایران حاج قاسم هستند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال حذف انقلاب اسلامی است، ادامه داد: نظام سلطه می‌خواهد که در عرصه جهانی هویتی به نام هویت انقلاب اسلامی باقی نماند.

امام جمعه رشت به نقشه دشمن برای تغییر ماهیت و هویت ایرانیان اشاره و اظهار کرد: کشورهای اروپایی و آمریکا در برجام تنها به محدود کردن نظام جمهوری اسلامی ایران در موضوع هسته‌ای نبودند بلکه آنها می‌خواستند برجام به مسائل منطقه‌ای، موشکی و حقوق بشری نیز گره بزنند.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه درایت رهبر معظم انقلاب و هوشمندی و بصیرت ملت سبب شکست آنها در این نقشه شد، گفت: سیاست‌های آمریکا علیه ملت‌ها به ویژه مردم ایران مانند گرگ به دنبال دریدن ملت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تا انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است ملت ایران هرگز با قدرت‌های سلطه گر سازش نمی‌کند، بیان کرد: این امر در سایه هوشیاری، بصیرت و آگاهی مردم ظهور و بروز می‌کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !