امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۵۲:۴۸ - دوشنبه ۲۸ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دشمن از ایران اعتقادی و ایمانی می‌هراسد
گیلنا – نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن فقط از ایران هسته‌ای نمی‌هراسد، گفت: دشمنان از ایران اعتقادی، اسلامی و ایمانی و با داشتن منابع انسانی ارزشمند و انقلابی می‌ترسند و واهمه دارند. به گزارش گیلنا آیت‌الله رسول فلاحتی در یادواره شهدای شهر لوشان و پنج شهید گمنام این شهرستان اظهار کرد: ایران […]

گیلنا – نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمن فقط از ایران هسته‌ای نمی‌هراسد، گفت: دشمنان از ایران اعتقادی، اسلامی و ایمانی و با داشتن منابع انسانی ارزشمند و انقلابی می‌ترسند و واهمه دارند.دشمن از ایران اعتقادی و ایمانی می‌هراسد

به گزارش گیلنا آیت‌الله رسول فلاحتی در یادواره شهدای شهر لوشان و پنج شهید گمنام این شهرستان اظهار کرد: ایران اسلامی در جهان دارای جایگاه باعظمتی است که این عظمت و اقتدار را مدیون خون مبارک شهدا می‌دانیم.

وی با اشاره به عظمت و اقتدار ایران اسلامی افزود: مردم ایران به‌عنوان الگو و نماد مقاومت بوده و این مقاومت و ایستادگی، ایران اسلامی را پرصلابت کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی رمز پیروزی است، گفت: پیامبر، ائمه جمعه و یارانش به ما آموختند که تنها راه نجات بشر و عزت دنیا و آخرت در سایه ایستادگی و مقاومت است.

فلاحتی با بیان اینکه ایران اسلامی در دنیا به جایگاهی رسیده که کشورهای غربی به ما اقتدا می‌کنند، تصریح کرد: دنیای امروز به عظمت، بزرگی و عزتمندی ایران اسلامی غبطه می‌خورند و این عزتمندی را از امامین انقلاب و شهدا و مردم ولایتمدار گرفتیم.

وی با بیان اینکه دشمن فقط از ایران هسته‌ای نمی‌هراسد، خاطرنشان کرد: دشمنان از ایران اعتقادی، اسلامی و ایمانی و با داشتن منابع انسانی ارزشمند و انقلابی می‌ترسند و واهمه دارند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به مقاومت ایران اسلامی مقابل تحریم‌ها و فشارها بیان کرد: ایران اسلامی در برابر فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها دوام آورد و توانست از زیر این فشارها سربلند بیرون آید و این سربلندی و عزتمندی را مدیون مقاومت و ایستادگی هستیم.

فلاحتی با اشاره به عشق‌بازی مدافعان حرم در جبهه مقاومت افزود: مدافعان حرم که عموماً جوان و نوجوان هستند که نه امام را دیده و نه جبهه هشت‌ساله را تجربه کردند اما  در آن‌سوی دنیادارند عشق‌بازی می‌کنند.

وی با اشاره به فلسفه عروج شهیدان و ایثارگران گفت: شهیدان نرفتند تا آسوده زندگی کنیم بلکه آن‌ها نرفتند تا از مال‌ومنال دنیوی دفاع کنند، شهدا رفتند تا ادای تکلیف کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به فضائل و جایگاه رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فردی الهی و ولایی هستند و باید قدر این ولی والامقام را بدانیم.

فلاحتی با اشاره به ارج نهادن رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدا بیان کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی در سایه الطاف الهی شهداست.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !