امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۲۸:۴۸ - یکشنبه ۲۸ شهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادداشت/ کمیل رمضان زاده:
انتخاب استاندار بومی مطالبه به حق گیلانیان است
      دکتر کمیل رمضان زاده مدرس دانشگاه و عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت استان گیلان در یادداشتی نوشت؛ استان گیلان با فرهنگ اصیل،تنوع قومی مذهبی،جذابیت های گردشگری و پتانسیل بالا در تولید محصولات متنوع کشاورزی،از لحاظ استراتژیک جایگاهی ویژه در شمال کشور و تعاملات بین المللی منطقه دارد. سال هاست استانداران […]

 

 

 

دکتر کمیل رمضان زاده مدرس دانشگاه و عضو شورای مرکزی جمعیت پیشرفت و عدالت استان گیلان در یادداشتی نوشت؛ استان گیلان با فرهنگ اصیل،تنوع قومی مذهبی،جذابیت های گردشگری و پتانسیل بالا در تولید محصولات متنوع کشاورزی،از لحاظ استراتژیک جایگاهی ویژه در شمال کشور و تعاملات بین المللی منطقه دارد.

سال هاست استانداران غیربومی در گیلان به کارگیری شدند و به جهت ناآشنایی با مسائل ،مشکلات،فرهنگ و زیرساخت های استان،وقت زیادی برای تسلط این افراد بر ظرفیت های استان صرف شد و البته هزینه های زیادی هم به بار آورد که نارضایتی مردم را به دنبال داشت.

و بعضا تصمیماتی اتخاذ شد که با شرایط استان همخوانی نداشت.امروز شرایط به نحوی است که فرصت تکرار آزمون و خطاهای گذشته را نداریم و به نفع مردم گیلان است که از گزینه های بومی استفاده شود.

سوال اینجاست؛ آیا در استان پهناور گیلان ،مدیران لایق وجود ندارد که از افراد غیربومی استفاده می شود؟

لذا با توجه به گزینه های مطرح و توانمند بومی استان، نیازی به واردات استاندار از خارج از گیلان نداریم.

از این رو انتخاب استاندار بومی مطالبه به حق مردم و نخبگان استان گیلان از دولت جدید است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !