امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۰۰:۳۹ - پنج شنبه ۲۵ شهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پرونده معادن شهرستان رودبار روی میز دادستان
  گیلنا _ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار ، از برخی معادن برداشت شن و ماسه شهرستان رودبار بازدید کرد اسماعیل رستمی در حاشیه این بازدیدها در گفتگو با خبرنگار گیلنا اظهار کرد: این بازدید‌ها با هدف بررسی فعالیت معادن در محدوده پروانه صادره، رعایت مسائل بهداشتی و زیست محیطی منطقه، بررسی از جهت […]

 

گیلنا _ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار ، از برخی معادن برداشت شن و ماسه شهرستان رودبار بازدید کرد


اسماعیل رستمی در حاشیه این بازدیدها در گفتگو با خبرنگار گیلنا اظهار کرد: این بازدید‌ها با هدف بررسی فعالیت معادن در محدوده پروانه صادره، رعایت مسائل بهداشتی و زیست محیطی منطقه، بررسی از جهت تخریب یا تصرف اراضی ملی و بررسی از حیث رعایت الزامات قانونی انجام می‌شود .
وی با تاکید بر اینکه با مشاهده هر گونه تخلف یا نقض قوانین، برخورد قانونی می شود، افزود: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفین، نافیان قانون و متصرفان به انفال و بیت المال با هیچ احدی تعارف ندارد.
دادستان رودبار با تاکید بر حفظ حقوق عامه، امنیت بهداشتی و سلامت مردم، تصریح کرد: با تصمیماتی که اتخاذ شده است و در راستای حفظ حقوق عامه مردم شهرستان رودبار، اجازه کوچکترین تخلفی را نخواهیم داد و امنیت بهداشتی و سلامت مردم اولویت دستگاه قضایی هست و به هیچ وجه از آن کوتاه نمی آییم.

گیلنا_ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار با بررسی اقدامات انجام یافته جهت جلوگیری از هرگونه تخلف در انجام فعالیت‌های معدن و نیز برقراری نظم و امنیت دستورات لازم را صادر کرد

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !