امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۲۱:۵۹ - پنج شنبه ۲۵ شهر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادداشت/ فریدون چگینی؛
اجازه تخریب نخبگان استان را ندهیم/ گیلان استاندار بومی می خواهد
گیلنا- فریدون چگینی عضو جامعه مهندسان شهرساز ایران و از فعالین فرهنگی و سیاسی گیلان در یادداشتی نوشت این روزها بحث انتخاب استانداران کشور را در رسانه های مختلف می شنویم، در استان گیلان هم چند روزی است که در رسانه های مختلف گزینه های احتمالی بر سر زبان ها افتاده اما آنچه که بسیار […]

گیلنا- فریدون چگینی عضو جامعه مهندسان شهرساز ایران و از فعالین فرهنگی و سیاسی گیلان در یادداشتی نوشت این روزها بحث انتخاب استانداران کشور را در رسانه های مختلف می شنویم، در استان گیلان هم چند روزی است که در رسانه های مختلف گزینه های احتمالی بر سر زبان ها افتاده اما آنچه که بسیار اهمیت دارد این است که در یک فضای شیطنت آمیز و ناعادلانه، عده ای اندک برای رسیدن به مقاصد شخصی خود دست به تخریب نیروهای بومی استان گیلان زده اند، کاری که اگر ادامه دار باشد و فضای انتخاب استاندار به یک اجماع نرسد ، شاید دولت مجبور به انتخاب یک گزینه غیر بومی شود.
همه گزینه های بومی استانداری گیلان سرمایه های دیار میرزا هستند ، اجازه تخریب نخبگان گیلان را ندهیم و تلاش کنیم استاندار گیلان بومی باشد.
اما انتظار می رود اندیشمندان،مجمع نمایندگان و همه کسانی که دل در گرو پیشرفت گیلان عزیزمان دارند با محوریت نماینده ولی فقیه در استان از نخبگان بومی جهت تصدی استانداری گیلان اعلام حمایت کنند و نیروهای نخبه و با تجربه بومی را به دولت محترم پیشنهاد دهند و انتخاب استاندار را به صورت قانونی به هیئت دولت بسپاریم و صلاحیت گزینه های احتمالی را در محافل خود سلیقه ای رد یا تایید نکنیم و اجازه دهیم مراجع ذی صلاح در این خصوص اعلام نظر نمایند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !