امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۵۲:۵۰ - شنبه ۲۶ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نیروهای مسلح افسران جنگ نرم و امید آینده ایران هستند
گیلنا – نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح به عنوان افسران جنگ نرم و امید آینده ایران اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری هستند. به گزارش گیلنا، آیت‌الله رسول فلاحتی در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال منجیل اظهار کرد: […]

گیلنا – نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به جایگاه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی گفت: نیروهای مسلح به عنوان افسران جنگ نرم و امید آینده ایران اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری هستند.

نیروهای مسلح افسران جنگ نرم و امید آینده ایران هستند

به گزارش گیلنا، آیت‌الله رسول فلاحتی در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال منجیل اظهار کرد: به برکت راهنمایی‌ها و ارشاد امامین انقلاب، مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی و رزمندگان، ایثارگران و شهدای عزیز، ایران اسلامی به اقتدار و عزت رسیده است.

وی با اشاره به اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی هیچ همتای دیگری در جهان ندارد و این ادعا از سوی سیاست مداران کشورها مطرح شده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه ولایت فقیه، ولایت اسلام است، گفت: به اذعان متفکران و سیاسیون غربی، رهبر انقلاب با بیانات ارزشمندشان معادلات جهانی را بر هم می‌زنند از این حیث باید قدردان رهبر و ولایت فقیه باشیم.

فلاحتی با بیان اینکه جایگاه نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی معنوی و اعتقادی است تصریح کرد: اعتقادی و مذهبی بودن نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی این عزیزان را با سایر نیرهای مسلح جهان متمایز کرده است.

وی با اشاره به ولایت‌پذیری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی افزود: نیروهای مسلح به عنوان افسران جنگ نرم و امید آینده ایران اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به مردمی بودن نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح برخاسته از بطن مردم بوده و مردم حُب ویژه‌ای به نیروهای مسلح دارند و از این عزیزان حمایت می‌کنند.

فلاحتی با تأکید بر پرورش جوانان مؤمن و انقلابی توسط فرماندهان بیان کرد: ایمان چراغ راه و هدایت جوانان است و باید تربیت جوانان انقلابی، ولایت مدار و مؤمن در گام دوم انقلاب را جدی بگیریم.

وی با تأکید بر بصیرت افزایی در بین جوانان افزود: ما باید جوانان بصیر و دشمن شناس تربیت کنیم چرا که بسیاری از جوانان نسبت به تمییز دشمن و غیر دشمن دچار اشتباه هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تربیت جوانان آماده به رزم و با اراده را بسیار با اهمیت دانست و گفت: جوانان به ویژه در بین نیروهای مسلح می‌بایست آمادگی دفاعی خود را تقویت کنند.

فلاحتی با تأکید بر تربیت جوانان خلاق و منضبط افزود: نیروهای مسلح دارای خلاقیت‌های ارزشمندی هستند و این روند باید تقویت شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !