امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۲۹:۳۸ - شنبه ۱۶ مرد ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اتفاقاتی که فقط در ورزش ایران می افتد!
گیلنا- مربی سارا بهمنیار کاراته‌کای ملی‌پوش کشورمان پس از اعزام این ورزشکار به توکیو، درحالی به همراه تیم به ژاپن اعزام نشده که سال‌های متمادی مربی وی بوده و از تمام شرایط آمادگی روحی و روانی و جسمی وی کاملا آگاه بود.  سارا بهمنیار ورزشکار وزن – ۵۵ کیلوگرم کارته ایران یک از سهمیه‌های شانس […]

گیلنا- مربی سارا بهمنیار کاراته‌کای ملی‌پوش کشورمان پس از اعزام این ورزشکار به توکیو، درحالی به همراه تیم به ژاپن اعزام نشده که سال‌های متمادی مربی وی بوده و از تمام شرایط آمادگی روحی و روانی و جسمی وی کاملا آگاه بود.

اعزام مربی بدون ورزشکار و اعزام ورزشکار بدون مربی به المپیک توکیو

 سارا بهمنیار ورزشکار وزن – ۵۵ کیلوگرم کارته ایران یک از سهمیه‌های شانس مدال کاروان المپیک جمهوری اسلامی ایران بود که به مربی‌اش اجازه همراهی با این ورزشکار ندادند.

فاطمه قاسمی مربی گیلانی تیم ملی کاراته که ۶ الی هشت ماه از المپیک توسط فدراسیون به عنوان مربی تیم ملی کاراته بانوان کشور انتخاب شده بود و از رده‌های پایه نیز مربی‌گری بهمنیار را بر عهده داشته متاسفانه اجازه حضور در المپیک را پیدا نکرد که از سوابق مربیگری فاطمه قاسمی می‌توان به سرمربیگری تیم ملی رده سنی نوجوانان و مربی تیم ملی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید کاراته بانوان کشور و از سوابق بازیکنی وی می‌توان به حضور در مسابقات آسیایی و جهانی که در این مسابقات موفق به کسب مدال هم شد اشاره کرد.

همچنین این مربی طی چند سال اخیر با سارا بهمنیار کاراته‌کار شایسته و ملی‌پوش گیلانی که در آستانه تاریخ‌ساز شدن قرار داشت، می‌توانست روند تمرینات اختصاصی ادامه داده تا در مسابقات المپیک توکیو صاحب مدال می‌شد.

لازم به ذکر است که در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در دبی امارات که سارا بهمنیار موفق شده بود سهمیه المپیک خود را قطعی کند، فاطمه قاسمی با هزینه شخصی به امارات سفر کرد تا بتواند در کنار ورزشکار حضور داشتند باشد.

در شاهکار مدیریتی ورزش در المپیک این دوره نیز میتوان به اعزام مربی مهدی پیرجهان دونده ۴۰۰ متر مانع ایران که از طریق رنکینگ جهانی سهمیه المپیک گرفته بود، ولی به دلیل مثبت شدن کرونا حضور در المپیک را ازدست داده بود اشاره کرد.

خیلی جالب است که ایوب دادروان مربی این دونده با وجود نرفتن شاگردش، خودش به همراه سایر نفرات راهی توکیو شده است. مشخص نیست وقتی شاگرد اعزام نشده، مربی چه کاری در توکیو قرار است انجام دهد؟

تمام این اتفاقات عجیب غریب فقط می‌تواند در ورزش ایران اتفاق بیافتد از استفاده از وان آب یخ کشور رقیب بگیرید تا اعزام مربی بدون ورزشکار که در نوع خود منحصر به فرد است.

همه این اتفاقات زمانی دردآور‌تر است که شاید دیگر بهمنیار و رشته کاراته فرصت حضور در المپیک آتی را نداشته باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !