امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۲۰:۳۳ - دوشنبه ۱۱ مرد ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“ماسک” امن تری استراتژی مقابله با کرونا
گیلنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه شهروندان باید از ماسک استفاده کنند، گفت: در حال حاضر تنها راهکار استفاده از ماسک در خارج از منزل است. آبتین حیدرزاده با اشاره به سیر کاهشی رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توسط شهروندان گیلانی، گفت: افرادی با این دلیل که […]

گیلنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه شهروندان باید از ماسک استفاده کنند، گفت: در حال حاضر تنها راهکار استفاده از ماسک در خارج از منزل است.

آبتین حیدرزاده با اشاره به سیر کاهشی رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توسط شهروندان گیلانی، گفت: افرادی با این دلیل که قبلاً به بیماری کرونا مبتلا شده و بدنشان ایمنی دارد از ماسک استفاده نمی‌کنند، جای نگرانی دارد.

معاونت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه یکی دیگر از دلایل شهروندان گیلانی برای عدم استفاده از ماسک این است که معتقدند تاکنون گرفتار این بیماری نشده‌اند پس مبتلا نمی‌شوند، اظهار کرد: متأسفانه افرادی که با این دلایل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند دچار بیماری کرونا می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه از سازمان‌های مختلفی درخواست شده تا برای اقشار آسیب پذیر جامعه ماسک ارزان تهیه و در اختیار آنها قرار دهند، اضافه کرد: استفاده از ماسک بیشترین تأثیر را در مقابل کرونا به ویژه نوع جهش یافته دلتا دارد.

حیدرزاده از شهروندان خواست در اماکن شلوغ حتماً از دو ماسک استفاده کنند، افزود: ماسک‌های قابل شستشو نیز باید حتماً از سیب سلامت برخوردار باشند.

وی از بستری شدن ۳۳۷ مورد جدید بیماران کرونایی در بیمارستان‌های گیلان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۱۲۵۰ بیمار کرونایی در استان گیلان بستری هستند که ۲۵۰ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمانند

معاونت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: موج جدید کرونا بسیار خطرناک بوده و این تعداد از مبتلایان نیز بی سابقه بوده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !