امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۵:۴۲ - دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رشت خبر داد؛
تزریق روزانه ۳۵۰۰ دُز واکسن کرونا در رشت
گیلنا – فرماندار رشت با اشاره به تزریق روزانه سه هزار و ۵۰۰ دُز واکسن کرونا در این شهرستان، گفت: ۱۶ مرکز جدید تزریق واکسن نیز پیش بینی شده است. به گزارش   گیلنا از رشت علی فتح اللهیدر جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان رشت با اشاره به اینکه این شهر مرکز استان گیلان است و […]

گیلنا – فرماندار رشت با اشاره به تزریق روزانه سه هزار و ۵۰۰ دُز واکسن کرونا در این شهرستان، گفت: ۱۶ مرکز جدید تزریق واکسن نیز پیش بینی شده است.

به گزارش   گیلنا از رشت علی فتح اللهیدر جلسه ستاد مدیریت کرونا شهرستان رشت با اشاره به اینکه این شهر مرکز استان گیلان است و به همین واسطه همه گیلانیان برای دریافت خدمات به این شهر مراجعه می‌کنند، اظهار کرد: این موضوع موجب افزایش تردد و همچنین با توجه به شرایط کرونایی افزایش این بیماری منجر شود.

وی با بیان اینکه با توجه به سرعت انتشار کرونا دلتا نیازمند افزایش دقت و سرعت در ارائه خدمات هستیم، افزود: برای کنترل کرونا تا زمان واکسیناسیون اکثریت جامعه نیازمند همکاری و همراهی و مشارکت مردم و اصناف و همه مجموعه‌ها هستیم.

فرماندار رشت در ادامه با اشاره به بهبود شرایط واکسیناسیون در شهرستان، گفت: با توجه به روند صعودی واکسیناسیون ۱۶ مرکز جدید به مراکز خودرویی و ثابت در شهرستان رشت اضافه شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر درمان و پرستاران، تأکید کرد: یکی از مشکلات در حوزه واکسیناسیون عدم اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم برای حضور بعد از دریافت پیامک است ازدحام در مراکز تزریق واکسن با توجه به شرایط کرونایی خطرناک است.

فتح اللهی با تأکید بر اهمیت توجه به اصناف، بهبود اقتصادی و حفظ درآمد و اشتغال، اضافه کرد: در شرایط قرمز کرونایی نیازمند همراهی اصناف هستیم و از سوی شهروندان نیز می‌توانند با رعایت پروتکل‌ها به بهبود شرایط و آغاز دوباره فعالیت هستیم.

وی با بیان اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بزرگترین دغدغه و نگرانی امروز است، ادامه داد: در شرایط موجود تلاش شده تا با اقدامات ایجابی اصناف را به تعطیلی فعالیت‌ها برای بهبود وضعیت کرونا در شهرستان دعوت کرده ایم.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان پایین از میانگین کشور است، گفت: عادی انگاری نسبت به خطرات کرونا بزرگترین تهدید است.

وی به تزریق بیش از ۱۰۰ هزار دُز واکسن به شهروندان رشتی اشاره و اضافه کرد: روزانه بیش از سه هزار و ۵۰۰ دُز واکسن در رشت تزریق می‌شود که در هفته آینده شاهد افزایش این میزان خواهد بود.

فتح اللهی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۸۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان رشت بستری هستند، گفت: تعداد فوتی‌های روزانه کرونا از سه نفر بالاتر نفر است.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا سه هزار و ۴۰ نفر در شهرستان رشت بر اثر کرونا فوت کرده اند، ادامه داد: مجموع بسترهای کرونایی در رشت نیز ۲۲ هزار و ۸۴۱ نفر بوده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !