امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۵۱:۵۹ - چهارشنبه ۲۵ فرو ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرخ آبی های اشکورات در سبد کشاورزان رودسری
گیلنا- رئیس جهاد کشاورزی رودسر با اشاره به اینکه این شهرستان ۴۸۰ هکتار زیر کشت گل گاوزبان دارد، گفت: برداشت این محصول گیاهی از باغات اشکورات آغاز شده است. به گزارش گیلنا از  رودسر، عبدالله غلامپور  گفت: برداشت گل گاوزبان با توجه به شرایط جوی در مناطق اشکورات بخش رحیم آباد رودسر از نیمه دوم […]

گیلنا- رئیس جهاد کشاورزی رودسر با اشاره به اینکه این شهرستان ۴۸۰ هکتار زیر کشت گل گاوزبان دارد، گفت: برداشت این محصول گیاهی از باغات اشکورات آغاز شده است.

به گزارش گیلنا از  رودسر، عبدالله غلامپور  گفت: برداشت گل گاوزبان با توجه به شرایط جوی در مناطق اشکورات بخش رحیم آباد رودسر از نیمه دوم فروردین به صورت پراکنده شروع شده است.

رئیس جهاد کشاورزی رودسر با بیان اینکه این شهرستان دارای ۴۸۰ هکتار سطح زیر کشت این محصول است، ادامه داد: حدود ۴۵۰۰ نفر نیز در این راستا مشغول به کار هستند.

غلامپور با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۳۸ تن گل گاوزبان در شهرستان رودسر برداشت شده است، افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی پیش بینی می‌شود بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش محصول داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان رودسر در تولید گل گاوزبان رتبه اول استان و کشور را دارد، اضافه کرد: در سال گذشته بیش از هفت تن از محصولات گیاهی اشکور از جمله گل گاوزبان به کشورهای آسیایی صادر شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !