امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۵۶:۲۹ - یکشنبه ۸ فرو ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تاکید آیت الله فلاحتی در تایید صلاحیت ها؛
آبروی افراد حفظ شود
گیلنا-  نماینده ولی فقیه در گیلان بر واکنش سریع و هوشمندانه متولیان برگزاری انتخابات نسبت به گزارش های مردمی تاکید کرد و گفت: آبروی افراد در تایید صلاحیت ها باید حفظ شود. آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی […]

گیلنا-  نماینده ولی فقیه در گیلان بر واکنش سریع و هوشمندانه متولیان برگزاری انتخابات نسبت به گزارش های مردمی تاکید کرد و گفت: آبروی افراد در تایید صلاحیت ها باید حفظ شود.

آیت الله رسول فلاحتی در دیدار با جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در خردادماه سال جاری اظهار کرد: اصل شوراها جزو قانون اساسی محسوب می شود اما در عملیاتی کردن این اصل ناپختگی شده است.

وی بر اصلاح و فراهم کردن زیرساخت های انتخابات شوراها توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: ساماندهی احزاب در راستای انسجام و هدایت مردم در عرصه انتخابات بسیار مهم است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه متولیان برگزاری انتخابات نسبت به گزارش های مردمی باید واکنش سریع و هوشمندانه انجام دهند، تصریح کرد: آبروی افراد در تایید صلاحیت ها باید حفظ شود.

آیت الله فلاحتی، خواستار ورود نیروهای جوان در عرصه انتخابات شد و بیان کرد: برنامه ریزی برای ورود جوانان در عرصه های مختلف جامعه از اکنون باید مد نظر برنامه ریزان باشد.

وی مومن، انقلابی و کاربلدی را از ویژگی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا برشمرد و گفت: فردی که برای نامزدی انتخابات شوراهای شهر و روستا ورود می کند باید دلسوز مردم بوده و درایت لازم در انجام امور را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به دو وظیفه نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: تقنین و نظارت بر حسن اجرای قوانین در سطح کلان و همچنین موکلان حوزه انتخابیه از وظایف اصلی نمایندگان مردم در مجلس است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !