امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۰۸:۱۲ - چهارشنبه ۴ فرو ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حکایت این روزهای مرغ در گیلان؛
مردم؛ مرغ نیست/مسئولین؛ مشکلی نداریم
    گیلنا- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان در حالی از عدم مشکل تامین گوشت مرغ در این استان می گوید که اکثر مرغ فروشی های نقاط مختلف گیلان به علت نداشتن مرغ کرکره های مغازه را پایین کشیدند. گزارشات میدانی خبرنگار گیلنا در نقاظ مختلف استان حاکی از آن است، مردم برای […]

 

 

گیلنا- معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان در حالی از عدم مشکل تامین گوشت مرغ در این استان می گوید که اکثر مرغ فروشی های نقاط مختلف گیلان به علت نداشتن مرغ کرکره های مغازه را پایین کشیدند.

گزارشات میدانی خبرنگار گیلنا در نقاظ مختلف استان حاکی از آن است، مردم برای تامین مرغ با مشکل جدی هستند.

حضور میلیونی مسافران به استان های شمالی کشور از جمله گیلان از یک سو و نیاز شهروندان از سوی دیگر سبب شده تا مرغ موجود در بازار کفاف استان را ندهد، این در حالی است که متولیان امر از توزیع روزانه ۵۰۰ تن مرغ گرم در استان خبر می دهند.

توزیع روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ در گیلان

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی تولید مرغ در فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌های انجام شده در زمینه جوجه ریزی در بهمن و اسفند ماه سال گذشته مشکلی در زمینه تأمین مرغ نداریم.

میر حجت علی اکبرنژاد به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده در سطح مرغداری استان گیلان در نیمه دوم بهمن ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: از ابتدای فروردین با توجه به افزایش حجم مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در گیلان، توزیع مرغ در بازار استان را به دو برابر افزایش داده ایم.

وی در ادامه با اشاره به توزیع روزانه ۵۰۰ تن گوشت مرغ در بازارهای استان طی این ایام، افزود: مرغ‌ها به قیمت مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر اینکه اقدامات لازم در تأمین تمام نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌ها همانند ذرت و سویا انجام شده است، اضافه کرد: خوشبختانه در زمینه تأمین گوشت مرغ مشکلی در استان گیلان وجود ندارد.

اکبرنژاد در ادامه همچنین به موضوع نظارت بر بازار نیز اشاره و تصریح کرد: با همکاری سازمان صمت گیلان نظارت و رصد بازار و فروشندگان مرغ نیز به صورت دقیق انجام می‌شود.

وی به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تأمین گوشت مرغ برای این ایام نیز اشاره کرد و افزود: در اسفندماه سال گذشته هشت میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی برای تأمین مرغ مورد نیاز مردم در این ایام در مرغداری‌های استان گیلان انجام شده که در این ماه نیز مشکلی برای تأمین گوشت مرغ نخواهیم داشت

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !