امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۲۴:۲۹ - دوشنبه ۲۵ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد؛
کشف ۹۲۲ هزار کیلوگرم مواد محترقه در گیلان
گیلان –  جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به کشف بیش از ۹۲۲ هزار کیلوگرم مواد محترقه کم خطر و حدود ۱۱ کیلوگرم مواد پرخطر، گفت: ۹۲ نفر نیز در این باره دستگیر شدند. به گزارش گیلنا از رشت،  سرهنگ حسین حسن‌پور  با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم همراهی مردم با پلیس برای شب چهارشنبه […]

گیلان –  جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به کشف بیش از ۹۲۲ هزار کیلوگرم مواد محترقه کم خطر و حدود ۱۱ کیلوگرم مواد پرخطر، گفت: ۹۲ نفر نیز در این باره دستگیر شدند.

کشف ۹۲۲ هزار کیلوگرم مواد محترقه در گیلان/ ۹۲ نفر دستگیر شدند

به گزارش گیلنا از رشت،  سرهنگ حسین حسن‌پور  با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم همراهی مردم با پلیس برای شب چهارشنبه سوری همانند سال گذشته خوب باشد، گفت: هر شخصی که هنجارشکنی کند و آسایش مردم را به مخاطره اندازد توسط پلیس اعمال قانون می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه امروزه بیشتر جرایم ما در فضای مجازی رخ می‌دهد، تصریح کرد: حدود ۲۷۶ سایت و صفحات فضای مجازی که تبلیغ و آموزش ساخت مواد محترقه می‌کردند شناسایی و با آنها برخورد شد.

وی با اشاره به میزان کشفیات مواد محترقه، افزود: بیش از ۹۲۲ هزار کیلوگرم مواد محترقه کم خطر و حدود ۱۱ کیلوگرم مواد پرخطر توسط پلیس امنیت کشف شد و ۹۲ نفر نیز در این باره دستگیر شدند.

حسن‌پور با تاکید بر ضرورت حفظ آسایش و امنیت مردم در کنار برگزاری مراسم جشن و شادی، بیان کرد: پلیس دستگاه فرهنگی نیست اما رویکرد اجتماع محور دارد و همگان باید در راستای برقراری امنیت با یکدیگر همراهی کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۱ هزار کیلومتر جاده و مسیر مواصلاتی در گیلان داریم، اضافه کرد: برای ایام نوروز تمهیدات امنیتی برای محورها اندیشیده شده و ۵۷ تیم با ۳۰۰ افسر با تجربه در محورهای مواصلاتی حضور دارند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به وجود ۵۲ دوربین کنترل سرعت در جاده‌های استان، گفت: در محدوده شهری نیز در سطح استان بیش از ۹۰ تیم با ۴۴۰ نیرو در ایام نوروز خدمت رسانی می‌کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !