امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۰:۱۱:۲۰ - دوشنبه ۲۵ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
درخواست شورای ائتلاف گیلان؛
مردم “اصلح” را معرفی کنند
گیلنا- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه لیست نهایی شورای ائتلاف از طریق چندین مرحله نظرسنجی و روش‌های مختلف ایجاد می‌شود، گفت: در سامانه شورای ائتلاف این امکان فراهم‌شده است تا مردم نیز افرادی را که توانمند می‌دانند معرفی کنند. به گزارش گیلنا از رشت، نظرعلی علیزاده  در جمع خبرنگاران […]

گیلنا- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه لیست نهایی شورای ائتلاف از طریق چندین مرحله نظرسنجی و روش‌های مختلف ایجاد می‌شود، گفت: در سامانه شورای ائتلاف این امکان فراهم‌شده است تا مردم نیز افرادی را که توانمند می‌دانند معرفی کنند.

معرفی گزینه‌های مردمی از طریق سامانه شورای ائتلاف

به گزارش گیلنا از رشت، نظرعلی علیزاده  در جمع خبرنگاران با اشاره به روند جدی فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: معرفی کاندیدای دارای توانمندی و کارآمدی توسط مردم کمک می‌کند تا نتیجه حاصل‌شده ثمربخش‌تر و به نفع خود مردم باشد.

وی با تأکید بر اینکه این شورا خود را ملزم می‌داند که نظر مردم را در ارائه لیست نهایی لحاظ کند، گفت: سامانه شورای ائتلاف به نشانی http://etelaf-gilan.com  در حال حاضر فعال بوده و علاوه بر ثبت‌نام نامزدهایی که خود تمایل دارند از مکانیسم شورای ائتلاف عبور کنند مردم نیز می‌توانند فردی را که دارای صلاحیت می‌دانند را معرفی کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه در سامانه شورای ائتلاف این امکان فراهم‌شده است تا مردم نیز افرادی را که توانمند می‌دانند معرفی کنند، افزود: تمامی کاندیدایی که می‌خواهند موردحمایت شورای ائتلاف قرار بگیرند و از مسیر این شورای در انتخابات مشارکت کنند می‌بایست در سامانه این شورا ثبت‌نام کنند.

علیزاده با اشاره به مکانیسم فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان در انتخابات سال ۱۴۰۰  بیان کرد: برنامه راهبردی جامعی در حوزه مدیریت شهری توسط کمیته پژوهشی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان تدوین‌شده است که کاندیدای موردحمایت این شورا بر اساس آن عمل خواهند کرد.

وی با تأکید بر حفظ وحدت جریان انقلاب افزود: هدف شورای ائتلاف این است که جریان و احزاب انقلابی را دورهم جمع کند و به لیست واحدی برای حضور در انتخابات به‌صورت مکانیسم محور و با انجام فعالیت‌های شفاف دست یابد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان به مکانیسم نظرسنجی در شورای ائتلاف مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: لیست نهایی شورای ائتلاف از طریق چندین مرحله نظرسنجی و روش‌های مختلف ایجاد می‌شود و افرادی که در لیست این شورا قرار می‌گیرند موظف هستند خود را پایبند به سند راهبردی مدیریت شهری بدانند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !