امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۵۰:۲۳ - سه شنبه ۱۲ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“خزر” صنعت سبز گیلان شد
  به گزارش گیلنا از رشت، مدیرکل محیط‌زیست گیلان در مراسم تجلیل از صنایع پاک استان، در سالن‌ الغدیر استانداری با اشاره به اهمیت محیط‌زیست و اهتمام برای حفظ آن اظهار کرد: اهمیت محیط‌زیست و مشکلات تغییر کاربری از موضوعاتی است که محیط‌زیست با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند البته سازمان محیط‌زیست با جدیت برای حفظ […]

 

به گزارش گیلنا از رشت، مدیرکل محیط‌زیست گیلان در مراسم تجلیل از صنایع پاک استان، در سالن‌ الغدیر استانداری با اشاره به اهمیت محیط‌زیست و اهتمام برای حفظ آن اظهار کرد: اهمیت محیط‌زیست و مشکلات تغییر کاربری از موضوعاتی است که محیط‌زیست با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند البته سازمان محیط‌زیست با جدیت برای حفظ این مهم تلاش می‌کند.

ساسان کفایی با بیان اینکه سازمان محیط‌زیست همان‌گونه که برای واحدهای متخلف جریمه صادر می‌کند برای واحدهای قانونمند نگاه تشویقی نیز دارد، گفت: هرسال واحدهای سبز انتخاب و واحدهای که استانداردهای محیط‌زیستی را  رعایت ‌کنند در سطح ملی انتخاب می‌شوند که سه واحد گیلانی در سطح ملی توسط سازمان مرکزی انتخاب و موردتقدیر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه واحد روغن گنجه رودبار، داروسازی کاسپین و بیمارستان قائم در سطح ملی نشانه برتر دریافت کردند، افزود: چرخه تولید چرخه بسیار مؤثر است اگر به‌درستی استفاده شود محیط‌زیست نیز با صنعت تعامل خوبی خواهد داشت لذا تعامل خوب صنعت با محیط‌زیست منجر به تعامل محیط‌زیست با صنعت خواهد شد.

مدیرکل محیط‌زیست گیلان با بیان اینکه سیمان خزر، ذوب‌آهن خزر و بیمارستان پارس رشت در سطح استان منتخب شدند، افزود: انتخاب واحدهای برتر ملی خارج از استان مورد ارزیابی قرارگرفته و استان گیلان موفق به اخذ سه نشان سبز در سطح کشور شد.

گیلنا- در انتهای این برنامه از سه واحد موفق در سطح ملی و استانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !