امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۰۱:۱۶ - دوشنبه ۱۱ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امداد گیلان با شعار “عیدی برای همه” به استقبال نوروز می رود
گیلنا – به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در استان گیلان برگزار می‌شود. به گزارش   گیلنا از رشت، عباس اهرابی با اشاره به فرارسیدن سال جدید اظهار کرد: در این ایام کمیته امداد با برپایی جشن نیکوکاری […]

گیلنا – به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در استان گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» در گیلان

به گزارش   گیلنا از رشت، عباس اهرابی با اشاره به فرارسیدن سال جدید اظهار کرد: در این ایام کمیته امداد با برپایی جشن نیکوکاری جهت حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان تحت حمایت این نهاد به‌منظور جذب مساعدت‌های مادی و معنوی مردم نوع‌دوست و خیّر نسبت به تأمین پوشاک، سبدهای کالای معیشتی و اقلام موردنیاز خانواده‌های بی‌بضاعت اقدام می‌کند.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری جشن نیکوکاری گفت: امسال به دلیل بیماری کرونا، ضمن اینکه پایگاه‌های نمادین در میدان‌ها اصلی شهر برای جمع‌آوری کمک‌های هم استانی‌های خیّر و نیکوکار ایجاد می‌شود، اما اکثریت کمک‌های مردمی از طریق شبکه‌های فضای مجازی و به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با اشاره به آمادگی دفاتر ۳۱ گانه کمیته امداد کمیته امداد امام (ره) و مراکز نیکوکاری سراسر استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم تصریح کرد: از ظرفیت‌های مختلف استانی ازجمله مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف، بازاریان و بانک‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی جشن نیکوکاری بهره‌گیری خواهیم کرد.

اهرابی تأکید کرد که مردم نیکوکار و خیّران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۱۳*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۹۲۴۱ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۸۷ نزد صندوق امداد ولایت استان گیلان، کمک‌های خود را واریز کنند.

وی با بیان اینکه خیّرین محترم می‌توانند هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌های استان یا پایگاه‌هایی که بدین منظور برپا خواهد شد، تحویل دهند، افزود: با پهن شدن این سفره مهربانی، هیچ کودکی با حسرت نداشتن لباس نو کنار سفره هفت‌سین نباشد و بهار مهربانی میهمان خانه‌های نیازمندان شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با اعلام آغاز رسمی پویش ایران مهربان هم‌زمان با ولادت حضرت علی (ع)، گفت: این پویش باهدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقای سرانه دریافتی آنان در راستای طرح اکرام ایتام، آغازشده است و تا شب شهادت حضرت علی (ع) که ملقب به ابوالایتام هستند، ادامه دارد.

اهرابی، با بیان اینکه قریب به ۱۰ هزار فرزند یتیم و محسنین گیلانی تحت حمایت طرح اکرام و حامیان معزز گیلانی و خارج از استان و حتی ایرانی‌های نوع‌دوست خارج از کشور هستند، گفت: با توجه به نوع مشکلات این افراد اعم از بیماری، تحصیلی، مسکن، لوازم ضروری زندگی، معیشتی و … از مساعدت‌های مالی حامیان بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه مساعدت‌های حامیان در قالب واریز مستقیم به‌حساب فرزندان و یا اهداء کالا بوده که با توجه به وجوهات واریزی، به‌طور میانگین دریافتی هر فرزند حدود ۳۰۰ هزار تومان است، تصریح کرد: با اجرای پویش «ایران مهربان» امید است تا بهار ۱۴۰۰ هیچ یتیمی بدون حامی نباشد، بهبود وضعیت معیشتی و مرتفع نمودن نیازمندی‌ها و مشکلات خانواده‌های ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد با جذب حامیان جدید از دیگر اهداف این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با اشاره به نحوه ثبت‌نام حامیان، گفت: مردم نوع‌دوست و خیّر جهت حمایت یک یا چند فرزند معنوی می‌توانند با مراجعه و ثبت‌نام در سایت نسبت به انتخاب فرزند معنوی با شرایط موردنظر خود (سن، جنسیت، سادات، بیمار، محل سکونت) اقدام کنند، همچنین حامیان می‌توانند با مراجعه حضوری به واحدهای اکرام ادارات امداد استان یا تماس با شماره ۰۹۶۸۸۷ (سامانه ارتباط مردمی) نسبت به شرح وضعیت زندگی این افراد آگاهی پیداکرده و سپس فرزند معنوی خود را جهت حمایت انتخاب کنند.

اهرابی با تقدیر از اعتماد حامیان و خیّرین، گفت: به‌منظور تسهیل در روش‌های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته می‌شود که حامیان می‌توانند بدون شناسه واریز و از طریق سایت و یا کلیه درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن های موجود، نسبت به واریز مستقیم هدایای نقدی به‌حساب فرزندان معنوی اقدام نموده و گزارش پرداخت را در سایت مشاهده نمایند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !