امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۵۵:۴۰ - شنبه ۹ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با حکم سردار سلامی؛
حسینی معاون اجرایی سپاه قدس گیلان شد
    به گزارش گیلنا از رشت، با صدور حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ پاسدار عباس حسینی به عنوان معاون جدید اجرایی سپاه قدس گیلان منصوب شد. در مراسم معارفه که فرمانده سپاه قدس استان و جمعی از معاونین و مسئولین رده‌های قشری بسیج حضور داشتند از زحمات […]

 

 

به گزارش گیلنا از رشت، با صدور حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرهنگ پاسدار عباس حسینی به عنوان معاون جدید اجرایی سپاه قدس گیلان منصوب شد.

در مراسم معارفه که فرمانده سپاه قدس استان و جمعی از معاونین و مسئولین رده‌های قشری بسیج حضور داشتند از زحمات سرهنگ پاسدار اسماعیل اسماعیلی معاون پیشین اجرایی سپاه قدس گیلان نیز تجلیل شد.

سرهنگ عباس حسینی پیش از این مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان گیلان بود. در بخشی از حکم سردار سلامی ابراز امیدواری شده تا با اعتماد مطلق به خداوند متعال، عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، شوق و عشق به اسلام و امام(ره)، پیروی از فرامین و تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا با توجه به اساس سپاه که بر پایه احساس تکلیف، حرارت دینی و شور انقلابی ،تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد بنا نهاده شده، وظایف محوله به نحو شایسته انجام برسد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !