امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۲۸:۲۸ - یکشنبه ۶ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان گیلان:
مسیر و نقشه راه گام دوم انقلاب از کودکان آغاز می‌شود/تأکید بر عدالت فرهنگی در روستاها
گیلنا – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری در راستای نقش جوانان در گام دوم انقلاب گفت: مسیر و نقشه راه گام دوم انقلاب از کودکان آغاز می‌شود. به گزارش گیلنا اسفندیار ضیایی در نشست بررسی مشکلات کانون‌های پرورشی کودک و نوجوانان شهرستان رودبار اظهار کرد: […]

گیلنا – مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری در راستای نقش جوانان در گام دوم انقلاب گفت: مسیر و نقشه راه گام دوم انقلاب از کودکان آغاز می‌شود.

مسیر و نقشه راه گام دوم انقلاب از کودکان آغاز می‌شود/تأکید بر عدالت فرهنگی در روستاها

به گزارش گیلنا اسفندیار ضیایی در نشست بررسی مشکلات کانون‌های پرورشی کودک و نوجوانان شهرستان رودبار اظهار کرد: توجه به کودکان منجر به ساختن  آینده‌ای درخشان در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری در راستای نقش جوانان در گام دوم انقلاب افزود: مسیر و نقشه راه گام دوم انقلاب از کودکان شروع می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، تربیت و پرورش جوانان مؤمن و انقلابی را بسیار ارزشمند و مهم برشمرد و بیان کرد: ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و نیز ایجاد روحیه امید و نشاط در کودکان و نوجوانان مهم‌ترین هدف و رویکرد کانون است.

ضیایی با اشاره به وجود هزار مرکز کتابخانه سیار در کشور افزود: گیلان زمانی تنها یک مرکز سیار داشت و اکنون بیش از ۵۰ مرکز سیار در استان وجود دارد.

وی دستاوردهای کانون پرورش فکری استان را نسبت به ادوار گذشته کم نظیر توصیف کرد و افزود: تلاش همکارانم در کانون پرورش فکری استان به گونه‌ای بوده که اکنون کانون استان جزو پنج کانون برتر کشور است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان گیلان با اشاره به تعامل ارزشمند در استان گفت: تلاش می‌کنیم کانون را به پاتوق اقشار مختلف تبدیل کنیم و همه اقشار و افراد مختلف در کانون آمد و شد کنند.

ضیایی با اشاره به فاصله کانون رودبار و منجیل از مرکز شهر گفت: جانمایی کانون رودبار و منجیل خوب نبوده و مسافت زیادی با مرکز شهر دارد و این مسئله باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه لوشان پاره تن گیلان است، افزود: تلاش‌ها و خدماتی که صورت می‌گیرد باید نسبت به لوشان بیشتر و ویژه‌تر باشد چرا که لوشان به عنوان ورودی استان گیلان و شاهراه فرهنگی استان است.

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوانان گیلان با تأکید بر عدالت فرهنگی در روستاها و مناطق استان گفت: باید مراکز سیار را در استان به ویژه شهرستان رودبار افزایش دهیم و این نگاه در  کانون کشور وجود دارد.

ضیایی تحویل شهروند خوب به جامعه را از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های کانون برشمرد و بیان کرد: شهرداران و مسؤولان شهری برای تربیت شهروندان و نسل آینده خوب از ظرفیت کانون پرورشی فکری استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت کانون موازی کاری با آموزش و پرورش نیست، افزود: کانون در راستای پرورش نسلی سالم، مؤمن و انقلابی در کنار آموزش و پرورش است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان گیلان با بیان اینکه فرهنگ اکسیژن جامعه است، گفت: کانون پرورشی فکری با توجه به منویات مقام معظم رهبری در کنار سایر متولیان فرهنگی در راستای فرهنگ‌سازی در جامعه قدم بر می‌دارد.

برنامه محوری در حوزه جوانان و نوجوانان مؤثر است

فرماندار رودبار نیز در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان گیلان اظهار کرد: هزینه کردن برای نسل جوان یک نوع سرمایه‌گذاری برای آینده است و کانون پرورش فکری در این راستا اثرگذار بوده است.

محمدصالح ضیایی برنامه محوری در راستای جوانان و نوجوانان را بسیار با اهمیت و مؤثر برشمرد و گفت: نگاه برنامه محوری در حوزه جوانان می‌تواند آینده کشور را تضمین کند.

وی با اشاره به وسعت، پراکندگی و تنوع اقوام و اقلیم در شهرستان رودبار و موقعیت استراتژیکی این شهرستان افزود: نگاه استان به شهرستان رودبار، نگاه ویژه‌تری باشد و در حوزه جوانان در شهرستان رودبار برنامه‌ریزی شود.

فرماندار رودبار با تأکید بر استعدادیابی در حوزه‌های محروم شهرستان گفت: ضریب هوشی مناطق محروم شهرستان نسبت به سایر استان اگر بیشتر نباشد کمتر نیست و می‌بایست در این راستا نگاه استان کمی مهربانانه‌تر باشد.

ضیایی با اشاره به محرومیت گسترده شهرستان بیان کرد: شهرهای رودبار از وجود کتابخانه سیار محروم هستند و امیدواریم این محرومیت با حضور مدیرکل محترم کانون پرورش فکری استان رفع شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !