امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۲۰:۱۴ - دوشنبه ۴ اسف ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون استاندار گیلان تاکید کرد؛
قبل از بحران به داد تولید برسید
گیلنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به اهمیت بهره مندی استان از منابع بانک ها، به آنها تأکید کرد که برای کمک به تولید و اشتغال جوانان بویژه تحصیل کردگان دانشگاهی، جدیت بیشتری داشته باشند. به کزارش گیلنا از رشت،  آرش فرزام‌صفت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان […]

گیلنا – معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان با اشاره به اهمیت بهره مندی استان از منابع بانک ها، به آنها تأکید کرد که برای کمک به تولید و اشتغال جوانان بویژه تحصیل کردگان دانشگاهی، جدیت بیشتری داشته باشند.

به کزارش گیلنا از رشت،  آرش فرزام‌صفت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تأکید بر اینکه مصوبات این کارگروه به طور مستمر پایش و موارد مهم استنکاف بانک ها از پرداخت تسهیلات به کارگروه ماده ۶۲ هیأت خبرگان بانکی ارجاع می شود، اظهار داشت: خوشبختانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تصمیمات خوبی برای امهال بدهی واحدهای تولیدی به دستگاه ها و بانک‌ها اتخاذ کرده اند که همه این تصمیمات در راستای کمک به تداوم تولید و اشتغال بنگاه هاست.

وی با بیان اینکه انتظار داریم مشکلات واحدهای تولیدی قبل از تبدیل به بحران در دستگاه ها برررسی و به ارکان کارگروه ارسال گردد، ادامه داد: در کنار حفظ واحدهای تولیدی موجود، باید سعی کنیم واحدهای غیرفعال و نیمه فعال مجددا به چرخه تولید بازگردند.

معاون استاندار گیلان خواستار تلاش بیشتر از سوی بانک هایی شد که منابع خوبی در استان دارند اما حدود نیمی از این منابع را در استان مصرف نکرده اند.

فرزام صفت افزود: از نقش بانک های خصوصی نباید غافل شد و وظیفه این بانک ها خدمت به مردم استان گیلان است که در رأس این خدمات، کمک به تولید و اشتغال جوانان تحصیل کرده استان است.

در این جلسه مشکلات شش واحد تولیدی استان رسیدگی و تصمیماتی برای حل مشکلات آنها اتخاذ شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !