امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۳۸:۴۹ - شنبه ۵ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نجات تمام خدمه کشتی غرق‌شده در دریای خزر
گیلنا- معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از نجات تمام خدمه این کشتی خبر داد و گفت: با تلاش گارد ساحلی جمهوری آذربایجان هفت خدمه ایرانی و دو خدمه هندی این کشتی خوشبختانه سالم بوده و در سلامتی کامل به سر می‌برند. به گزارش گیلنا علی خدمت‌گذار  با اشاره به غرق […]

گیلنا- معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از نجات تمام خدمه این کشتی خبر داد و گفت: با تلاش گارد ساحلی جمهوری آذربایجان هفت خدمه ایرانی و دو خدمه هندی این کشتی خوشبختانه سالم بوده و در سلامتی کامل به سر می‌برند.

نجات تمام خدمه کشتی غرق‌شده در دریای خزر

به گزارش گیلنا علی خدمت‌گذار  با اشاره به غرق شدن کشتی شباهنگ در دریای خزر، اظهار کرد: این کشتی ساعت چهار و ۳۵ دقیقه صبح چهارم مرداد از بندرانزلی به سمت بندر ماخاچ قلعه روسیه حرکت و ساعت سه و نیم در آب‌های خزر منطقه لنکران در نزدیکی سواحل جمهوری آذربایجان غرق شد.

وی با اشاره به بار حمل شده توسط این کشتی خصوصی گفت: این کشتی که حامل ۹۴۵ تن کاشی و سرامیک بوده ظرفیت آن یک‌هزار تن بود و جزو کشتی‌های بزرگ محسوب نمی‌شود‌.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از نجات تمام خدمه این کشتی خبر داد و افزود: با تلاش گارد ساحلی جمهوری آذربایجان کل خدمه این کشتی که ۹ نفر ‌شامل هفت نفر ایرانی و دو نفر هندی هستند در سلامتی کامل به سر می‌برند.

خدمت‌گذار با بیان اینکه علت غرق شدن کشتی هنوز مشخص نشده است، گفت: هنوز نمی‌توان علت دقیقی برای  غرق شدن  این کشتی بیان کرد اما طبق شواهد موجود ارتفاع موج دریا در هنگام این اتفاق چیزی در حدود دو و نیم تا سه متر بوده است.

به گزارش گیلنا کشتی باری ایران با نام شباهنگ که در نزدیکی بندر لنکران جمهوری آذربایجان دچار سانحه شده بود، چهارم مرداد روز گذشته غرق شد./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !