امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۲:۳۳:۵۰ - شنبه ۵ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پروژه کنارگذر کلاچای و راه شلمان به املش مشکل فنی دارد؛
اشتباهی با طعم خیانت به مردمان املش و رودسر
گیلنا- در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر اعلام شد که در اجرای پروژه کنارگذر کلاچای و راه شلمان به املش ازلحاظ فنی درست عمل نشده که این خیانتی در حق مردم شهرستان‌های رودسر و املش است. به گزارش گیلنا به نقل از  فارس، نشست شورای اداری شهرستان رودسر به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه […]


گیلنا- در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر اعلام شد که در اجرای پروژه کنارگذر کلاچای و راه شلمان به املش ازلحاظ فنی درست عمل نشده که این خیانتی در حق مردم شهرستان‌های رودسر و املش است.

اشتباه در اجرای پروژه کنارگذر کلاچای و راه شلمان به املش

به گزارش گیلنا به نقل از  فارس، نشست شورای اداری شهرستان رودسر به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه کشور عصر امروز با حضور اعضای این جلسه در دفتر امام‌جمعه این شهر برگزار شد.

ضرورت مردمی بودن مسؤولین

فرماندار رودسر در نشست شورای اداری این شهرستان با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت و همبستگی همه جریانات، گروه‌ها، جناح‌ها و احزاب در جامعه برای تحقق اهداف اساسی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایجاد ادبیات مشترک بین مسؤولین می‌تواند از بروز بسیاری از نفاق‌ها در جامعه جلوگیری کند.

حسین اسماعیل‌پور با بیان اینکه در جامعه انقلابی یک مسؤول ابتدا باید مردمی باشد تا بتواند درست به مردم خدمت کند، افزود: مسؤولین دستگاه‌های اجرایی مسؤولیت سنگینی در قبال مردم بر عهده‌دارند و باید برای خدمت صادقانه به مردم تمام توان و تلاش خود را بکار گیرند.

وی با اشاره به پنجم مردادماه و سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور به امامت آیت‌الله طالقانی تصریح کرد: امام‌جمعه فرمانده قرارگاه فرهنگی بوده و تریبون نماز جمعه بسیار مقدس است و انتظار داریم از این تریبون علاوه بر بیان مسائل و مشکلات جامعه با تدوین و برنامه‌ریزی مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فضای جامعه را آماده کنند.

فرماندار رودسر با بیان اینکه در روزهای آینده که به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم در مکان‌های متفاوت بانام دین و جمهوری اسلامی حرف‌هایی زده خواهد شد و این مسئله رسالت ائمه جمعه را در دفاع از حاکمیت و نظام سنگین‌تر خواهد کرد، گفت: اگر اتحاد و انسجامی که امروز در جامعه حاکم است به‌درستی حفظ شود آسیبی از سوی دشمنان متوجه انقلاب و اسلام نخواهد شد.

نماز جمعه مهم‌ترین سنگر انقلاب اسلامی در خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خطاب به مسؤولین برای خدمتگذاری به مردم و تکریم ارباب‌رجوع اظهار کرد: مردم از مسؤولین نظام انتظار دارند تا در هنگام مشکلات مسؤولین را کنار خود ببینند و این امر موجب آرامش در بین مردم خواهد شد.

اسدالله عباسی حفظ وحدت و همدلی را مهم‌ترین نیاز کنونی جامعه خواند و افزود: امام (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی نماز جمعه را به‌عنوان مهم‌ترین سنگر انقلاب اسلامی و پشتوانه نظام که می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کند تجدید بنا قرارداد تا مردم در این میعادگاه از مهم‌ترین مسائل روز کشور آگاه شوند.

وی با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب، سپاه پاسداران را برای صیانت از انقلاب اسلامی در پیچ‌های تاریخی قرارداد و تصریح کرد: در این روزها همه شاهد حرکت نیروهای مقتدر سپاه پاسداران در مقابل دشمنان هستیم و توانستن خوب از انقلاب حراست کنند.

اشتباه در اجرای پروژه کنارگذر کلاچای و راه شلمان به املش
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه کنارگذر کلاچای و راه املش به شلمان افزود: برای اجرای این پروژه‌ها که ازلحاظ فنی درست عمل نشده خیانتی در حق مردم شهرستان‌های رودسر و املش شده و با مشاوره اشتباه، این پروژه‌ها بر شهرستان تحمیل‌شده و اعتباری که می‌توانست برای توسعه املش و رودسر هزینه شود باید صرف یک پروژه غلط شود.

وی با اشاره به‌نقد شدن مدیران و طرح‌ها از تریبون نماز جمعه به‌عنوان تریبون حاکمیت گفت: مردم از مسؤولین مطالبه دارند باید مدیری که ضعیف عمل می‌شود موردانتقاد قرار گیرد تا حواس‌ها برای خدمتگزاری بهتر به مردم جمع شود.

عباسی به حل مشکلات مردم با اهتمام جدی مسؤولین را مورد تأکید قرارداد و افزود: مدیران دستگاه‌ها با حضور در نماز جمعه از تریبون این پایگاه ارزشمند برای بیان عملکرد خود استفاده کنند تا مردم در جریان عملکردها قرار گیرند.

وحدت‌آفرینی نماز جمعه در جامعه
امام‌جمعه رودسر نیز در این نشست حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی را در دفتر خود را یک حرکت روبه‌جلو و مایه تقویت روحیه اعضای ستاد نماز جمعه خواند و اظهار کرد: نماز جمعه در وحدت و انسجام جامعه اسلامی نقش مؤثری دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی با قدردانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان رودسر که برای حل مشکلات مردم در میز خدمت نماز جمعه این شهرستان حضور پیدا می‌کنند، افزود: میز خدمت بزرگ‌ترین خدمت مسؤولین به نهاد نماز جمعه است و نماز جمعه رودسر توانسته با همکاری مدیران اجرایی شهرستان در طول سال این میز خدمت را برگزار کند.

وی تریبون مقدس نماز جمعه را متعلق به مردم، انقلاب و نظام دانست و تصریح کرد: تریبون نماز جمعه در اختیار مسؤولین است و می‌توانند از این تریبون برای بیان عملکردها و اطلاع‌رسانی به مردم استفاده کنند که خوشبختانه ما در شهرستان رودسر باوجود روحیه انقلابی و جهادی مدیران حرکت روبه‌جلو را شاهد هستیم.

امام‌جمعه رودسر زمینه‌سازی برای همدلی و انسجام قلوب در جامعه، پرهیز از برخورد با دستگاه‌های اجرایی، طرح عملکردهای انقلابی و مثبت، اتخاذ مواضع انقلابی و مطابقت باسیاست‌های نظام و پیگیری مشکلات مردم با چهره باز و گشاده از مهم‌ترین وظایف ائمه جمعه از دیدگاه مقام معظم رهبری اعلام کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !