امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۲۶:۰۶ - پنج شنبه ۹ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مرغ و گوشت شب عید تامین است!
گیلنا- بر اساس گفته‌های معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان مراحل ذخیره‌سازی گوشت و مرغ منجمد در این استان آغاز تا به این لحظه دو هزار و ۱۵۰ تن مرغ منجمد ذخیره‌سازی و تا شب به عید به چهار هزار و ۲۰۰ تن می‌رسد. به گزارش گیلنا از رشت، هرساله و با نزدیک‌ […]

گیلنا- بر اساس گفته‌های معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان مراحل ذخیره‌سازی گوشت و مرغ منجمد در این استان آغاز تا به این لحظه دو هزار و ۱۵۰ تن مرغ منجمد ذخیره‌سازی و تا شب به عید به چهار هزار و ۲۰۰ تن می‌رسد.

به گزارش گیلنا از رشت، هرساله و با نزدیک‌ شدن به ایام عید نوروز دغدغه مردم در خصوص ذخیره‌سازی گوشت و مرغ شب عید به اوج رسیده و به سبب همین امر مردم در ماه‌های منتهی به عید نوروز با حضور در مراکز فروش مرغ و گوشت به خرید این دو محصول مهم سبد کالا می‌پردازند‌.

همین امر بعضاً منجر به کمبود برخی از اجناس در شب و عید و در تبعه آن باعث افزایش قیمت می‌شود، لذا مسؤولان وزارت جهاد کشاورزی از تمامی مردم درخواست دارند نگران تأمین مرغ و گوشت خود نبوده و در موعود مقرر به مراکز فروش مراجعه کنند.

در استان هم با توجه به نزدیک شدن به ایام عید تلاش‌های مسؤولان سازمان جهاد کشاورزی در خصوص ذخیره‌سازی گوشت و مرغ آغاز و در همین راستا تاکنون اقدامات خوب مؤثر  صورت گرفته است.

به گفته معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان مراحل ذخیره‌سازی گوشت و مرغ منجمد در این استان آغاز تا به این لحظه دو هزار و ۱۵۰ تن مرغ منجمد ذخیره‌سازی و تا شب به عید به چهار هزار و ۲۰۰ تن می‌رسد.

طبق اعلام مسؤولان سازمان جهاد کشاورزی، گیلان یکی از قطب‌های تولید مرغ در کشور بوده و بنا بر گفته میر حجت علی‌اکبر نژاد روزانه ۴۶۰ تن مرغ در کشتارگاه‌های مرغ گیلان تولید که از این میزان ۲۰۰ تن مصرف داخلی استان بوده و مابقی به دیگر استان‌های کشور صادر می‌شود.

یکی از دیگر برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی گیلان تأمین گوشت موردنیاز مردم در شب عید بوده و بر همین اساس ۵۰ تن گوشت قرمز هم برای شب عید در گیلان ذخیره‌شده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !