امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۱۲:۵۸ - یکشنبه ۵ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
میرزا افتخار رسانه‌ای گیلان است
گیلنا-  در نشست رئیس بسیج رسانه گیلان با نماینده لنگرود در مجلس بر ضرورت تلاش مجلس برای حق مشکلات صنفی خبرنگاران به ویژه بیمه تأکید شد. به گزارش  گیلنا از رشت، مهدی پارسا، رئیس بسیج رسانه گیلان  در دیدار با نماینده لنگرود در مجلس، تربیت نیروهای رسانه‌ای در تراز انقلاب را از مهم‌ترین اهداف سازمان […]

گیلنا-  در نشست رئیس بسیج رسانه گیلان با نماینده لنگرود در مجلس بر ضرورت تلاش مجلس برای حق مشکلات صنفی خبرنگاران به ویژه بیمه تأکید شد.

به گزارش  گیلنا از رشت، مهدی پارسا، رئیس بسیج رسانه گیلان  در دیدار با نماینده لنگرود در مجلس، تربیت نیروهای رسانه‌ای در تراز انقلاب را از مهم‌ترین اهداف سازمان بسیج رسانه برشمرد و اظهار کرد: بسیج رسانه در کشور ۱۴ هزار عضو رسانه‌ای دارد که در راستای تعالی انقلاب اسلامی قلم می‌زنند.

وی به جایگاه گیلان در برخورداری از رسانه‌های مجازی و مکتوب اشاره کرد و گفت: گیلان در تعدد رسانه‌ها در کشور جایگاه برتر را دارد ولی نیازمند کیفی سازی مطالب و محتوا هستیم.

پارسا با بیان اینکه سابقه رسانه در گیلان به بیش از نیم قرن می‌رسد، اضافه کرد: رسانه‌ای بودن میرزا کوچک خان جنگلی با مدیریت نشریه جنگل در شرایط سخت و بحران آن زمان، نقطه عطفی در تبلور رسانه‌ای گیلان بود و بدون شک میرزا افتخار رسانه‌ای گیلانیان است.

وی با اشاره به سلسله نشست‌های بسیج رسانه با نمایندگان مجلس، افزود: این نشست‌ها برای پیگیری مطالبات به حق خبرنگاران و اصحاب رسانه است که بعضی از این مطالبات سابقه سی ساله دارد.

رئیس بسیج رسانه گیلان، اشتغال، بیمه و معیشت را از دغدغه‌های مهم رسانه‌ها و خبرنگاران برشمرد و بیان کرد: دغدغه‌های شغلی، بیمه و معیشت خبرنگاران سبب شده تا برخی از آنها نتوانند به خوبی اثرگذاری شأن را نشان دهند.

پارسا با تصریح بر مشکل سه دهه‌ای بیمه خبرنگاران، از نمایندگان مجلس خواست تا مشکل بیمه خبرنگاران را در مجلس به صورت جدی پیگیری کنند.

وی با اشاره به ظرفیت ارزشمند رسانه و خبرنگاران گیلان، گفت: ادارات، نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی استان برای تعالی رسانه‌ای از ظرفیت خبرنگاران خوش ذوق و توانمند گیلان استفاده کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !