امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۳:۳۹ - یکشنبه ۵ بهم ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با تلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛
دانشجویان علوم پزشکی گیلان صاحب خوابگاه شدند
  رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تأمین و خریداری یک دستگاه خوابگاه دانشجویان بااعتبار ۲۷ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: با احتساب این خوابگاه دانشجویی، فضای خوابگاهی علوم پزشکی گیلان به ۱۴۲۰ نفر افزایش‌یافته است. به گزارش گیلنا از رشت دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز در جمع خبرنگاران، از […]

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تأمین و خریداری یک دستگاه خوابگاه دانشجویان بااعتبار ۲۷ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: با احتساب این خوابگاه دانشجویی، فضای خوابگاهی علوم پزشکی گیلان به ۱۴۲۰ نفر افزایش‌یافته است.

به گزارش گیلنا از رشت دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز در جمع خبرنگاران، از خرید یک دستگاه خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و گفت: این خوابگاه دو هزار و ۵۹۰ مترمربع مساحت دارد و در ۶ طبقه ساخته‌شده و دارای ۱۸ واحد دو خوابه و ۸ واحد سه‌خوابه است.
وی با حائز اهمیت برشمردن خوابگاه جدید دانشجویان علوم پزشکی گیلان، افزود: در این خوابگاه دانشجویی که بالغ‌بر ۲۷۰ میلیارد ریال خریداری‌شده، حداقل ۲۲۰ تن از دانشجویان می‌توانند اسکان داده شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از مساعدت‌های سازمان برنامه‌وبودجه و همچنین وزارت بهداشت در جهت تخصیص اعتبارات برای تملک خوابگاه دانشجویی در شأن دانشجویان، گفت: طی یک سال اخیر دولت توجه ویژه‌ای به بخش بهداشت، درمان و حوزه آموزش و دانشجویی داشته که شایسته تقدیر است.
دکتر سالاری با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین معضلات در علوم پزشکی گیلان، فقدان خوابگاه دانشجویی بود، خاطرنشان کرد: از زمانی که من در این دانشگاه دانشجو بوده‌ام تاکنون، اتاقی به فضای خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه نشده و این بسیار تأمل‌برانگیز بود.
وی با اشاره به‌ضرورت تأمین خوابگاه موردنیاز برای دانشجویان این دانشگاه، تصریح کرد: خوابگاه‌های موجود، علاوه بر اینکه مستهلک و قدیمی بودند، فضایی برای پذیرش دانشجویان جدید نداشته و بعضاً دانشجویان در خوابگاه‌های مشارکتی اسکان داشتند. ازاین‌رو دانشگاه همیشه شرمنده دانشجویان بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و ۲۴۰ نفر از دانشجویان در خوابگاه‌های مشارکتی و ملکی اسکان داشتند، گفت: با راه‌اندازی خوابگاه جدید دانشجویی در گیلان، ظرفیت خوابگاه دانشجویان به یک هزار و ۴۶۰ نفر افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام/

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !