امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۰۶:۵۲ - پنج شنبه ۳ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۴۶۵ خبرنگار گیلانی تجلیل می‌شوند
گیلنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تجلیل ۴۶۵ خبرنگار گیلانی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار خبر داد. به گزارش گیلنا فیروز فاضلی در شورای اداری گیلان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه از سال ۱۳۸۰ مراسم روز خبرنگار در گیلان برگزارشده است، اظهار کرد: ما جزو معدود استان‌های هستیم که اعتبارات کافی […]

گیلنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تجلیل ۴۶۵ خبرنگار گیلانی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار خبر داد.

۴۶۵ خبرنگار گیلانی تجلیل می‌شوند

به گزارش گیلنا فیروز فاضلی در شورای اداری گیلان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه از سال ۱۳۸۰ مراسم روز خبرنگار در گیلان برگزارشده است، اظهار کرد: ما جزو معدود استان‌های هستیم که اعتبارات کافی برای تجلیل روز خبرنگار را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در کنار خانه مطبوعات تجلیل از خبرنگاران را در دستور کاردارند، افزود: در اکثر سال‌ها هدیه روز خبرنگار به‌موقع پرداخت‌شده و امسال نیز این هدیه در روز خبرنگار پرداخت می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تجلیل از ۱۰۴ نفر از خبرنگاران خانه مطبوعات را از نخستین اقدامات تجلیل روز خبرنگار در گیلان نام برد و گفت: تجلیل از پایگاه‌های خبری تحلیلی، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها از دیگر برنامه‌ها در روز خبرنگار است.

فاضلی با بیان اینکه در گیلان ۲۱۳ نشریه مکتوب وجود دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر نشریه‌های مکتوب، ۱۵۸ پایگاه خبری در استان فعال است که مجموعاً ۴۶۵ خبرنگار حوزه رسانه گیلان در ۱۶ مرداد تجلیل می‌شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !