امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۴۸:۳۰ - سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دودِ غفلت خواب را از معلولین گرفت
گیلنا – رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی در آسایشگاه معلولین رشت، گفت: حال همه مددجویان خوب است. به گزارش گیلنا از رشت، شهرام مؤمنی با اشاره به گزارش یک فقره آتش سوزی در آسایشگاه معلولین رشت در ساعت ۲:۵۳ بامداد امروز، اظهار کرد: به محض اطلاع از حادثه مأموران […]

گیلنا – رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی در آسایشگاه معلولین رشت، گفت: حال همه مددجویان خوب است.

به گزارش گیلنا از رشت، شهرام مؤمنی با اشاره به گزارش یک فقره آتش سوزی در آسایشگاه معلولین رشت در ساعت ۲:۵۳ بامداد امروز، اظهار کرد: به محض اطلاع از حادثه مأموران آتش نشانی به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه شعله‌های آتش در داخل آسانسور و در گاری حمل لباس رخ داده بود، گفت: آتش نشانان سریعاً با کمک و همراهی پرسنل آسایشگاه نسبت به خارج کردن بالغ بر ۵۰ تن از مددجویان و بیماران اقدام کردند.

وی با اشاره به شدت دود گرفتگی ساختمان دو طبقه، افزود: بلافاصله تیم دیگری از آتش نشانان نسبت به مهار آتش در آسانسور و خارج کردن دود از ساختمان اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت ادامه داد: در این حادثه سه تن از مددکاران دچار دودگرفتگی خفیف شدند که ضمن اعزام به بیمارستان، هم اینک در وضعیت مطلوبی به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: در این حادثه ۲۳ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۸ دستگاه خودروی اطفا و آبرسان از دو ایستگاه مجاور به محل حادثه واقع در بلوار شیون فومنی، معلولین اعزام شده بودند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !