امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۵۶:۱۳ - پنج شنبه ۳ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ویزیت رایگان ۱۷۵ نفر از اهالی شاه شهیدان خورگام توسط بسیج جامعه پزشکی
گیلنا- فرمانده سپاه شهرستان رودبار از ویزیت رایگان ۱۷۵ نفر از مردم مناطق سیبن، آسیابر، نوده، گلنگش و شاه‌شهیدان این شهرستان خبر داد. به گزارش گیلنا سرهنگ پاسدار جاوید فلاح  اظهار کرد: ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی شهرستان رودبار در قالب طرح شهید دکتر رهنمون در منطقه سیاحتی و زیاڔتی شاه‌شهیدان خورگام این شهرستان برگزار […]

گیلنا- فرمانده سپاه شهرستان رودبار از ویزیت رایگان ۱۷۵ نفر از مردم مناطق سیبن، آسیابر، نوده، گلنگش و شاه‌شهیدان این شهرستان خبر داد.

ویزیت رایگان ۱۷۵ نفر از اهالی شاه شهیدان خورگام توسط بسیج جامعه پزشکی

به گزارش گیلنا سرهنگ پاسدار جاوید فلاح  اظهار کرد: ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی شهرستان رودبار در قالب طرح شهید دکتر رهنمون در منطقه سیاحتی و زیاڔتی شاه‌شهیدان خورگام این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف و رویکرد طرح ویزیت رایگان افزود: ویزیت رایگان به منظور محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان و محرومین در روستاهای محروم و دور دست توسط بسیج جامعه پزشکی پیگیری و اجرا می‌شود و تاکنون توانسته التیام‌بخش آلام و دردهای مردم باشد.

فرمانده سپاه شهرستان رودبار از ویزیت رایگان ۱۷۵ نفر از مردم مناطق سیبن، آسیابر، نوده، گلنگش و شاه‌شهیدان خبر داد و گفت: در این طرح پزشک عمومی، داخلی، جراح، دندانپزشک و ماما حضور داشتند و به ویزیت بیماران پرداختند و بالغ‌بر ۳۰ میلیون ریال داروی رایگان توزیع شد.

فلاح با بیان اینکه در این طرح، ویزیت خانه به خانه نیز صورت گرفت، افزود: افرادی که توانایی حضور در بیرون از خانه را نداشتند توسط کادر پزشکی بسیج جامعه پزشکی شهرستان به صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش گیلنا، تاکنون ۹۸ دوره طرح ویزیت در شهرستان رودبار توسط بسیج جامعه پزشکی این شهرستان صورت گرفته و چهارمین دوره طرح ویزیت رایگان در سال ۹۸ بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !