امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۲۵:۲۰ - یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانداری هایی که بی بال و پرند!
به گزارش گیلنا از رشت، سپهر رضایی‌مجد، از فعالان سیاسی و دانشجویی در یادداشتی انتقادی نوشت: درحالی که محمدعلی ویشکایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت، نیمه آذرماه به عنوان سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل گیلان معرفی شده بود، امروز به عنوان مدیرکل  این اداره منصوب شد. فریبرز سعیدی کیا معاون پیشین امور سیاسی و […]

به گزارش گیلنا از رشت، سپهر رضایی‌مجد، از فعالان سیاسی و دانشجویی در یادداشتی انتقادی نوشت: درحالی که محمدعلی ویشکایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت، نیمه آذرماه به عنوان سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل گیلان معرفی شده بود، امروز به عنوان مدیرکل  این اداره منصوب شد.

فریبرز سعیدی کیا معاون پیشین امور سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت نیز ۲۶ آذرماه یعنی یک ماه قبل به‌عنوان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان مشغول فعالیت است.

همگان می‌دانیم معرفی افراد برای سمت های مختلف مدیریتی ، به یک‌باره صورت نمی‌گیرد و امری از پیش برنامه ریزی شده و البته زمان‌بر است. بر این مبنا ،  دو بال مهم هماهنگی امور عمرانی، سیاسی و اجتماعی فرمانداری مرکز استان در سایه عدم تدبیر و بی توجهی های صورت گرفته از سوی فرماندار رشت و البته معاون سیاسی استانداری ، رها شده و فعلا هم مشخص نیست جانشینان افراد نامبرده برای سمت های مذکور چه کسانی هستند.

فراتر از مرکز استان؛ این ضعف مدیریتی در شهرستان های انزلی و آستارا نیز مشهود است؛ در فرمانداری شهرستان بندرانزلی از نیمه شهریورماه پست معاونت سیاسی و اجتماعی بلاتصدی است و شهرستان مرزی بندر آستارا از خردادماه یعنی نزدیک به هفت ماه است که معاونت سیاسی و اجتماعی ندارد.

با عنایت به شروع فعالیت های مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز اهمیت شهرستان های رشت، انزلی و آستارا به نظر می‌رسد این غفلت از ناحیه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، پذیرفتنی نیست و باید ضمن پاسخگویی، از سوی نماینده عالی دولت در گیلان نیز مورد سوال و خطاب قرار گیرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !