امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۴۵:۳۷ - چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تالش به آرزویش رسید
گیلنا – نماینده مردم طوالش در مجلس با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت رشد و ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت گفت: یکی از آرزوهای مردم منطقه تالش امروز با افتتاح بخش CT اسکن محقق شده است. به گزارش گیلنا از تالش، حسن محمد یاری در گفتگو با فارس در حاشیه […]

گیلنا – نماینده مردم طوالش در مجلس با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت رشد و ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت گفت: یکی از آرزوهای مردم منطقه تالش امروز با افتتاح بخش CT اسکن محقق شده است.

افتتاح CT اسکن آرزوی مردم تالش بود

به گزارش گیلنا از تالش، حسن محمد یاری در گفتگو با فارس در حاشیه افتتاح CT اسکن بیمارستان شهید نورانی تالش اظهار کرد: یکی از آرزوهای مردم منطقه تالش امروز با افتتاح بخش CT اسکن محقق شده است.

وی با تقدیر از پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت تلاش در راستای توسعه و استقرار دستگاه‌های تشخیص پزشکی افزود: تلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت توسعه زیرساخت‌های سلامت در استان به‌ویژه در شهرستان تالش قابل‌توجه و تقدیر است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با گرامی داشتن یاد و خاطره شهید افشین پاشاپرست، شهید مدافع سلامت شهرستان تالش گفت: کادر بهداشت و درمان از جان خود برای نجات مردم استفاده کردند و شهرستان تالش نیز در این جهت یک شهید را تقدیم کرده است.

عضو گروه اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قدمت بالای بیمارستان قدیمی تالش و تجهیزات تشخیصی و درمانی آن بیان کرد: دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی در بیمارستان قدیمی شهید نورانی تالش کفاف و پاسخگوی نیاز مردم با توجه به جمعیت بالای شهرستان نبود.

محمدیاری با بیان اینکه درگذشته بیمار برای تصویربرداری از اندام‌های خود باید به مرکز استان یا شهرستان‌های بافاصله بسیار طولانی را طی می‌کرد، افزود: با راه‌اندازی CT اسکن جدید در بیمارستان شهید نورانی تالش نه‌تنها نیاز مردم تالش بلکه شهرستان‌های هم‌جوار نیز مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه سطح تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان توقعات مردم را بالابرده، گفت: انتظار است سایر بخش‌های بیمارستان نیز که نیازمند توسعه و تجهیز هستند با پیگیری‌های علوم پزشکی گیلان مرتفع شوند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !