امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۱۴:۳۷ - پنج شنبه ۳ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۳ شرور سابقه‌دار در لوشان دستگیر شدند
گیلنا- فرمانده انتظامی رودبار از شناسایی مخفیگاه و دستگیری ۳ شرور در شهر لوشان از توابع این شهرستان با اجرای طرح ضربتی خبر داد. به گزارش گیلنا سرهنگ حمیدرضا فیضی در این باره اظهار کرد: ماموران پلیس مرد ۲۳ ساله‌ای را که با اقدامات هنجارشکنانه همانند ایراد ضرب و جرح با چاقو، راه بندان، نزاع […]

گیلنا- فرمانده انتظامی رودبار از شناسایی مخفیگاه و دستگیری ۳ شرور در شهر لوشان از توابع این شهرستان با اجرای طرح ضربتی خبر داد.

به گزارش گیلنا سرهنگ حمیدرضا فیضی در این باره اظهار کرد: ماموران پلیس مرد ۲۳ ساله‌ای را که با اقدامات هنجارشکنانه همانند ایراد ضرب و جرح با چاقو، راه بندان، نزاع دسته جمعی، تخریب اموال دولتی موجب اخلال در نظم عمومی و رعب و وحشت در منجیل و لوشان شده بود در مخفیگاهش در شهر لوشان دستگیر کردند.

سرهنگ فیضی با اشاره به دستگیری دو همدست ۲۰ و۲۳ ساله این متهم، افزود: متهم اصلی که از اراذل و اوباش سابقه دار شهرستان رودبار است و سابقه کیفری دارد، با صدور قرار وثیقه به همراه همدستانش روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی رودبار گفت: متهمان علاوه بر ارتکاب اعمال مجرمانه، با انتشار تصاویرشان با سلاح گرم در فضای مجازی باعث ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان شده بودند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !