امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۱۳:۳۶ - چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرعامل سیمان خزر مطرح کرد؛
خزر مصمم در مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی
      به گزارش گیلنا از رودبار، دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر درنشست کمیته راهبردی انرژی که  با حضور مدیران مرتبط با مبحث انرژی (آب، برق، گاز،  مازوت و گازوئیل) که تاثیر مستقیم در تولید محصول در مصرف انرژی می‌گیرد و با هدف فرهنگ سازی مدیریت و بهینه سازی مصرف […]

 

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار، دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر درنشست کمیته راهبردی انرژی که  با حضور مدیران مرتبط با مبحث انرژی (آب، برق، گاز،  مازوت و گازوئیل) که تاثیر مستقیم در تولید محصول در مصرف انرژی می‌گیرد و با هدف فرهنگ سازی مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی تشکیل شد، گفت: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمینه انرژی از رسالت‌های واحد انرژی سیمان خزر و روابط عمومی است که مرتبط با مبحث انرژی هستند.

به اعتقاد وی، تلاش شده تا در این کمیته مدیران دستگاه‌های مرتبط گرد هم جمع آمده تا با هماهنگی بیشتر، محتوا و بسته‌های آموزشی بیشتر و کیفیت بهتر با هزینه کمتر  تولید محصول داشته باشیم.

مدیرعامل سیمان خزر با بیان اینکه  برنامه به این صورت است که این جلسات و نشست‌ها در ابتدا هر ۱۵ روز یکبار و پس از آن هر ماه یکبار برگزار شود، تصریح کرد؛ مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی در دپارتمان های سیمان خزر نیز از جمله فعالیت‌های مهم و اساسی مورد نظربنده میباشد . که تشکیل این کمیته هم در راستای آن انجام گرفته است.

گفته می شود؛ در این جلسه به بررسی راهکارهای کاهش هزینه تامین انرژی در قیمت تمام شده تولید و همکاری موثر کارگروه برق  سیمان خزر با سایر شرکت های سیمانی هم گروه مورد تاکید قرار گرفت.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !