امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۱۹:۰۰ - چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقتی “برق” را “گاز” می گیرد!
گیلنا –  مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با تاکید بر اینکه در راستای حفظ پایداری شبکه سراسری برق، مدیریت مصرف برق باید در اولویت قرار گیرد، گفت: در صورت تداوم مصرف بیش از حد گاز، نیروگاه‌ها با کمبود سوخت مواجه می‌شوند و پایداری شبکه برق دچار مشکل خواهد شد. به گزارش گیلنا از رشت، بهمن […]

رشد مصرف گاز پایداری شبکه برق را با مشکل مواجه می‌کند

به گزارش گیلنا از رشت، بهمن داراب‌زاده با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما گفت: به علت سرمای زمستان، شاهد رشد مصرف گاز در استان و در صورت تداوم مصرف بیش از حدگاز، نیروگاه‌ها با کمبود سوخت مواجه می‌شوند و پایداری شبکه برق دچار مشکل خواهد شد. به همین علت همه باید تلاش کنیم تا با اطلاع رسانی صحیح و ب ههنگام، مصرف بهینه را در بخش برق، گاز و … نهادینه کنیم.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به پایداری کامل شبکه‌های انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای گیلان افزود: هموطنان با اقداماتی ساده مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی در منازل و ادارات و یا کاستن یک درجه دمای محیط، می‌توانند تا ۱۰ درصد مصرف برق و گاز استان را کاهش دهند که با چنین اقدامات ساده و همکاری مردم، مشکلی در تامین برق وگاز در استان در چند روز سرد سال به وجود نخواهد آمد.

داراب‌زاده گفت: اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی جهت جلوگیری از اعمال خاموشی برق ناشی از کمبود سوخت در نیروگاه‌ها باید به جد پیگیری شود و همه باید احساس تکلیف و همکاری کنیم تا با ایجاد حساسیت در این بخش بتوانیم از اعمال خاموشی ناشی از کمبود سوخت جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به فعال بودن ۶ نیروگاه تولید برق در استان گیلان، گفت: ۶ نیروگاه فسیلی سیکل ترکیبی پره‌سر، شهید بهشتی لوشان، سیکل ترکیبی گیلان، گیل و آذر ایرانیان، مولد کاسپین، مولد کیسم از نیروگاه‌های فعال در استان گیلان می‌باشند که با سوخت گاز، انرژی برق تولید می‌کنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !