امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۲۶:۰۹ - سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرآموزش و پرورش رودبار مطرح کرد؛
نقش محوری والدین در آموزش مجازی دانش آموزان
      به گزارش گیلنا از رودبار،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در دفتر فرمانداری شهرستان رودبار برگزار  شد، ضمن ارائه گزارش از اجرای مصوبات جلسه ی گذشته به ارائه دستور کار جلسه پرداخت. باقری اسکلکی، با اشاره به وضعیت موجود گفت: شبکه شاد […]

 

 

 

به گزارش گیلنا از رودبار،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان که در دفتر فرمانداری شهرستان رودبار برگزار  شد، ضمن ارائه گزارش از اجرای مصوبات جلسه ی گذشته به ارائه دستور کار جلسه پرداخت.

باقری اسکلکی، با اشاره به وضعیت موجود گفت: شبکه شاد پل ارتباطی خوبی بین معلمان و دانش آموزان ایجاد کرده است و با تکمیل شدن قابلیت های آن شاهد فعالیت بیشتر معلمان و دانش آموزان در این شبکه هستیم.

به گفته وی: در آموزش مجازی همچون آموزش حضوری نقش اولیاء بسیار چشم گیر و با اهمیت شده است بنابراین برای دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت همچنان نیاز به همراهی اولیاء عزیز داریم که خوشبختانه تاکنون با صبوری که به خرج داده اند یاریگران خوبی برای دستگاه تعلیم و تربیت در شهرستان بوده اند.

فرماندار شهرستان رودبار نیز در این جلسه با اشاره به مبحث کنترل چاقی دانش آموزان در استان گیلان گفت: نیاز است تا بحث ورزش و تربیت بدنی جهت کنترل چاقی دانش آموزان بیش از پیش مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبار در ادامه ضمن بررسی روند تکمیل پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش دستورات لازم در خصوص پیگیری امور مرتبط را صادر کرد

سلامتی و بهداشت دانش آموزان، آسیب های اجتماعی، رفع موانع بی سوادی و میزان دسترسی دانش آموزان به اینترنت و آموزش مجازی از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و بررسی  شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !