امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۵۰:۳۷ - یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقفِ مکتب “سلیمانی”
گیلنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از ثبت نخستین وقف در کشور با نیت ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در لاهیجان خبر داد و گفت: تبلیغ و ترویج مکتب حاج قاسم و برگزاری مراسم ایام شهادت سردار سلیمانی از نیات این موقوفه می‌باشد. به گزارش گیلنا از رشت از رشت، حجت‌الاسلام ستار علیزاده با […]

گیلنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از ثبت نخستین وقف در کشور با نیت ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در لاهیجان خبر داد و گفت: تبلیغ و ترویج مکتب حاج قاسم و برگزاری مراسم ایام شهادت سردار سلیمانی از نیات این موقوفه می‌باشد.

وقف یک گیله‌مرد برای ترویج مکتب حاج قاسم

به گزارش گیلنا از رشت از رشت، حجت‌الاسلام ستار علیزاده با اشاره به ثبت نخستین وقف در کشور با نیت ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج حسن صادقی نیکوکار لاهیجی نخستین واقف برای این نیت است که تبلیغ و ترویج مکتب حاج قاسم، برگزاری مراسم ایام شهادت سردار سلیمانی و حضرت زهرا (سلام‌الله) و شهدای جبهه مقاومت از نیات این موقوفه می‌باشد.

وی با بیان اینکه این نیکوکار لاهیجان ملک مسکونی به مساحت ۲۷۰ متر به ارزش  یک میلیارد تومان را وقف کرد، گفت: سنت حسنه وقف یک سنت متعالی و معطوف به نیازهای زمان است و در طول تاریخ هر جا نیازی در جامعه اسلامی احساس شده، سنت حسنه وقف برای رفع آن نیاز وارد میدان شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به نیاز امروز جامعه جهانی به مقاومت در برابر استکبار و تفکر قلدرمآبانه زورمداران افزود: وقف با نیت ترویج مکتب حاج قاسم درواقع لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برای زمینه‌سازی ظهور موعود است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !