امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۰:۳۵:۵۷ - پنج شنبه ۳ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار کارگر خبر داد:
بهره‌برداری از موزه دفاع مقدس گیلان در سال ۱۴۰۰
گیلنا- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به روند ساخت موزه دفاع مقدس گیلان، گفت: افق ما برای تکمیل و بهره برداری از این موزه سال ۱۴۰۰ است. به گزارش گیلنا سردار بهمن کارگر در حاشیه بازدید از روند ساخت موزه دفاع مقدس استان گیلان در جمع خبرنگاران با […]

گیلنا- رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به روند ساخت موزه دفاع مقدس گیلان، گفت: افق ما برای تکمیل و بهره برداری از این موزه سال ۱۴۰۰ است.

بهره‌برداری از موزه دفاع مقدس گیلان در سال ۱۴۰۰

به گزارش گیلنا سردار بهمن کارگر در حاشیه بازدید از روند ساخت موزه دفاع مقدس استان گیلان در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ۱۵ موزه دفاع مقدس در سراسر کشور، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال شاهد بهره برداری از ۱۰ موزه دیگر در استان‌های کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سایر استان‌های کشور یا در حال ساخت و یا در حال طراحی موزه دفاع مقدس هستند، افزود: گیلان جز استان‌های در حال ساخت موزه دفاع مقدس است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در ادامه با اشاره به وجود تعامل سازنده میان مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مدیریت شهری و نظامی و انتظامی استان گیلان در زمینه ساخت موزه دفاع مقدس، گفت: البته استان گیلان نسبت به استان‌های هم سطح خود از عقب ماندگی‌هایی برخوردار است که انتظار می‌رود با تلاش و تعامل جبران شود.

وی وجود مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس را جز ملزومات شهر رشت و استان گیلان دانست و گفت: این استان با توجه به تقدیم ۸ هزار شهید و داشتن رزمندگان بسیار باید دارای موزه دفاع مقدس باشد.

سردار سرتیپ کارگر در ادامه با اشاره به پیشتازی استان گیلان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم اهل بیت، افزود: این عقب‌ماندگی باید با سرعت و جهش بیشتر جبران شود.

وی به زمان بهره برداری از این پروژه نیز اشاره و اظهار کرد: افق ما برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه سال ۱۴۰۰ است که امیدواریم با تعامل همه دستگاه‌ها در این سال شاهد بهره برداری از موزه دفاع مقدس گیلان باشیم.

کد خبر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !