امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۱:۲۰:۴۶ - یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توسعه صنعتی، در گرو فراهم سازی زیرساختهای صنعتی است
  گیلنا-  دکتر فرهاد دلق پوش در دیدار با مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی گیلان اظهار داشت: توسعه صنعتی در گرو فراهم سازی زیرساختهای صنعتی مطلوب است. رئیس سازمان صمت گیلان توسعه عرصه های صنعتی گیلان را بسیار ضروری دانست و گفت: برای جذب سرمایه گذارهای جدید؛ افزایش زیرساختها و فراهم نمودن امکانات مناسب و […]

 

گیلنا-  دکتر فرهاد دلق پوش در دیدار با مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی گیلان اظهار داشت: توسعه صنعتی در گرو فراهم سازی زیرساختهای صنعتی مطلوب است.
رئیس سازمان صمت گیلان توسعه عرصه های صنعتی گیلان را بسیار ضروری دانست و گفت: برای جذب سرمایه گذارهای جدید؛ افزایش زیرساختها و فراهم نمودن امکانات مناسب و زون بندی دقیق استقرار صنایع به صورت یک راهبرد اساسی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: برای ما رفاه حال واحدهای تولیدی که در شهرک‌های صنعتی استان قرار دارند، بسیار مهم است و اگر مشکلی باشد بایستی مسائل را به صورت راهبردی و عمقی، حل و فصل نماییم و در این رابطه آمادگی کمک و تعامل را داشته و داریم.
دکتر دلق پوش در بخشی از سخنان خود به احداث نمایشگاهی از محصولات واحدهای تولیدی در ورودی هر شهرک به عنوان یک پیشنهاد اثرگذار برای جذب سرمایه گذاری اشاره نمود و گفت: در واقع این پیشنهاد من برای این است که ویترینی از کلیه تولیدات آن شهرک در معرض دید علاقمندان و سرمایه گذاران قرار گیرد این کار هم باعث افزایش بازار کار واحدهای تولیدی خواهد شد و هم برای سرمایه گذاران جدید جذابیت بصری خواهد داشت.
وی همچنین عضویت شرکت شهرکهای صنعتی در کارگروه امور زیربنایی استان را ضروری دانست و گفت: رسالت شرکت شهرکهای صنعتی فراهم نمودن زیرساخت‌ها برای بخش تولید و صنعت است لذا استفاده از سیاست و نظرات کارشناسی این بخش در توسعه امور زیربنایی استان لازم است.
رئیس سازمان صمت گیلان با استقبال از دیدگاه های مبتنی بر همکاری و همدلی خاطر نشان کرد: اساس این است که از ظرفیتهای دو نهاد راهبردی در حوزه صنعت گیلان برای اعتلای سرمایه گذاری و توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال به نحو مطلوب استفاده نماییم .

 

فصل مشترک همه ما، توسعه تولید است
در ادامه این دیدار، فریبرز سعیدی کیا ؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، اظهار داشت: سازمان صمت گیلان برای ما مهم است است و به همین دلیل اولین جلسه رسمی شروع کار خود را با این سازمان برگزار ‌کردیم و معتقدیم که پس از وزارتخانه؛ اولین نهاد رسمی مرتبط با ما، سازمان صنعت استان است.

فریبرز سعیدی کیا ضمن اعلام آمادگی برای تعاملی بیشتر، عنوان کرد: با توجه به اتصال خط راه آهن از گیلان به آذربایجان از طریق مرز آستارا؛ توسعه زیرساختی صنایع و تجار برای ما اولویت دارد.
وی از بررسی و آنالیز زمین های واگذار شده در شهرک های صنعتی سخن گفت و تاکید کرد: بررسی نحوه واگذاری و میزان فعالیت سرمایه گذاران اراضی صنعتی، در دستور کار و اولویت نخست ماست.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان همچنین توسعه عرصه های صنعتی در شهرستان های بندری را مورد توجه و حائز اهمیت دانست و گفت: با هم اندیشی و تعامل بسیاری از مشکلات و فرآیندها؛ قابل بهبود و اصلاح می باشد.
وی خاطرنشان کرد: فصل مشترک همه ما، توسعه تولید است که برای این رخداد خوشایند، همصدا و یکپارچه به تولید فکر و عمل خواهیم نمود.
گفتنی است هم اکنون ۱۸۸۰ واحد بهره بردار از زمین در ۳۳شهرک صنعتی گیلان مستقر هستند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !