امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۴:۰۶:۲۴ - شنبه ۶ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جوان گیلانی نماینده آستان قدس در استان شد
گیلنا – طی حکمی از سوی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، جواد شفیعی ثابت به عنوان دبیر کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی در استان گیلان منصوب شد. به گزارش گیلنا از رشت، با حضور حجت الاسلام و المسلمین مروی در تولیت آستان مقدس رضوی، ساختار جدید دفاتر نمایندگی در استان‌ها با عنوان کانون‌های خدمت رضوی […]

گیلنا – طی حکمی از سوی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، جواد شفیعی ثابت به عنوان دبیر کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی در استان گیلان منصوب شد.

شفیعی‌ثابت نماینده آستان قدس رضوی در گیلان شد

به گزارش گیلنا از رشت، با حضور حجت الاسلام و المسلمین مروی در تولیت آستان مقدس رضوی، ساختار جدید دفاتر نمایندگی در استان‌ها با عنوان کانون‌های خدمت رضوی براساس تعلق خاطر و علاقه به حضرت امام‌رضا(ع) در دو دسته کلی عمومی و تخصصی سازماندهی شد تا با هم افزایی ظرفیت‌های در اختیار در راستای ماموریت‌ها و اولویت های آستان قدس رضوی به صورت مستمر فعالیت کنند.

خادمیاران رضوی که بصورت داوطلبانه به عضویت این شبکه در می‌آیند در قالب کانون‌های خدمت رضوی پس از ارائه خدمات در استان‌ها می توانند توفیق خدمت در حرم مطهر رضوی را کسب کنند.

این دفاتر با پنج هدف عمده گسترش پایگاه اجتماعی آستان قدس رضوی، توسعه فرهنگ خدمت کریمانه و پراکندن عطر رضوی در سراسر کشور و رسیدگی به محرومان در مناطق کمتر برخوردار و رشد و شکوفایی ظرفیت خادمیاران و یاوران رضوی و افزایش سطح معرفتی آنان اقدامات مختلف فرهنگی ، خدمات اجتماعی و مذهبی و آموزشی و حمایتی را به انجام می‌رساند.

در این راستا طی حکمی از سوی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، جواد شفیعی ثابت به عنوان دبیر کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی در استان گیلان منصوب شد.

گقتنی است جواد شفیعی ثابت در کارنامه خود سابقه فرمانداری شهرستان شفت، مدیرکلی پدافند غیرعامل استان گیلان،مشاور استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان استانداری، ریاست خانه‌های جوان استان گیلان، معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) را دارد.

پیش از این حجت الاسلام مهدوی این مسؤولیت را در استان گیلان عهده دار بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !