امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۰۱:۱۴ - سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف ۵۲ هزار مرغ قاچاق در رودبار
      گیلنا – فرمانده انتظامی رودبار از توقبف ۲۷  دستگاه کامیون و کشف  ۵۲ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم اظهار کرد:: کنترل […]

 

 

 

گیلنا – فرمانده انتظامی رودبار از توقبف ۲۷  دستگاه کامیون و کشف  ۵۲ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رودبار، با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم اظهار کرد:: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان رودبار به منظور مبارزه با قاچاق و ورود و خروج کالاهای فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

به گفته وی،  ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی در یک مرحله به ۲۱ دستگاه کامیون که از مسیر شمال به جنوب در حرکت بودند، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون‌ها، ۴۰ هزار و ۲۶۲ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی رودبار، با بیان اینکه برابر دستور قضائی رانندگان خودروهای مورد نظر به همراه طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند گفت: با توجه به اینکه دام و طیور قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

فیضی همچنین گفته؛ ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی در مرحله بعدی به ۶ دستگاه کامیون که از مسیر شمال به جنوب در حرکت بودند، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون‌ها، ۱۱ هزار و ۸۳۷ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

به گفته وی، طبق نظر کارشناسان ارزش مجموع محموله های کشف شده  قرزیب به ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !