امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۲۰:۲۹ - سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گیلان در وضعیت زرد و نارنجی
گیلنا -جانشین ستاد کرونا گیلان با بیان اینکه با همراهی همه‌جانبه از وضعیت قرمز کرونا عبور کرده‌ایم، گفت: همچنان ۱۰ شهرستان گیلان نارنجی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارند. به گزارش گیلنا از رشت، محمود قاسم نژاد  با اشاره به آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ در گیلان اظهار کرد: […]

گیلنا -جانشین ستاد کرونا گیلان با بیان اینکه با همراهی همه‌جانبه از وضعیت قرمز کرونا عبور کرده‌ایم، گفت: همچنان ۱۰ شهرستان گیلان نارنجی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد بیماری کرونا قرار دارند.

وضعیت نارنجی در ۱۰ شهرستان گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، محمود قاسم نژاد  با اشاره به آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ در گیلان اظهار کرد: همچنان ۱۰ شهرستان گیلان نارنجی و ۶ شهر دیگر نیز زرد هستند.

وی با تقدیر از همراهی مردم و صاحبان صنوف در جهت کاهش مبتلایان کرونا در گیلان افزود: با همکاری و مشارکت فعالانه مردم و صاحبان صنایع و صنوف در استان خوشبختانه از وضعیت قرمز خارج‌ شده‌ایم اما این به معنی عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست.

جانشین ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا در گیلان با اشاره تداوم محدودیت‌های کرونایی در استان گفت: تردد در شهرهای نارنجی به زرد و بالعکس ممنوع است و آمدوشد در این شهرستان‌ها صرفاً با داشتن برگه تردد ممکن خواهد بود.

قاسم نژاد همچنین با اشاره به استمرار کاهش نیروی انسانی در ادارات استان نیز بیان کرد: حضور کارکنان در ادارات همچون گذشته در شهرهای زرد و نارنجی با محدودیت همراه هست.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !