امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۳۰:۲۰ - شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
“پوشش” لباس کار به تن می کند
صنایع پوشش گیلان راه اندازی می شود   گیلنا – نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی مجدد صنایع پوشش گیلان خبر داد. محمدرضا احمدی سنگری، گفته؛ زمانی که کارخانه پوشش به بخش خصوصی واگذار شد افراد سودجویی از این موقعیت استفاده کردند و این مجموعه به فردی واگذار شد که شایستگی […]

صنایع پوشش گیلان راه اندازی می شود

 

گیلنا – نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی مجدد صنایع پوشش گیلان خبر داد.

محمدرضا احمدی سنگری، گفته؛ زمانی که کارخانه پوشش به بخش خصوصی واگذار شد افراد سودجویی از این موقعیت استفاده کردند و این مجموعه به فردی واگذار شد که شایستگی ساماندهی این مجموعه را نداشت لذا فقط در ماه اول شروع به کار، حقوق پرداخت کرد و در ماه‌های بعدی نه تنها شاهد پرداخت حقوقی نبودیم بلکه کارخانه به کلی تعطیل شد.

به گفته وی، با بارش برف آسیب‌هایی به بدنه این کارخانه وارد شد و افراد مسئول به جای تعمیر و ترمیم خرابی‌ها خودشان نیز در جهت افزایش حجم این تخریب‌ها تلاش کردند و این باعث شد که بتوانند هزار و ۱۰۰ کانتینر از قطعات و دستگاه‌های این کارخانه را خارج کرده و بفروشند.

نماینده رشت با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای احیای صنایع پوشش، می گوید؛ پس از بازدیدهای انجام شده از قوه قضاییه و دادستان خواستیم تا به جد در این قضیه ورود کنند و افرادی را که خیانت کردند به سزای اعمالشان برسانند از طرفی باید سیستم‌ها و دستگاه‌های نساجی در سالن‌های سالم راه اندازی شوند تا علاوه بر ایجاد اشتغال از تخریب این دستگاه‌ها جلوگیری شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !