امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۰۵:۲۸ - چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قدردانی امام جمعه رودبار از اقدامات جهادی سیمان خزر در سال “جهش تولید”
  به گزارش گیلنا از رودبار، حجت السلام والمسلمین سید محمدی امام جمعه شهرستان رودبار با حضور در جلسه شورای مدیران شرکت سیمان خزر گفت: فعالیتهای اجتماعی شرکت سیمان خزر و کارهای خیرخواهانه مدیرعامل این مجموعه ارزشمند به طور کامل مشاهده می شود و از اقدامات انجام شده این شرکت برای تعمیرات اساسی در راستای […]

 

به گزارش گیلنا از رودبار، حجت السلام والمسلمین سید محمدی امام جمعه شهرستان رودبار با حضور در جلسه شورای مدیران شرکت سیمان خزر گفت: فعالیتهای اجتماعی شرکت سیمان خزر و کارهای خیرخواهانه مدیرعامل این مجموعه ارزشمند به طور کامل مشاهده می شود و از اقدامات انجام شده این شرکت برای تعمیرات اساسی در راستای تحقق شعار سال و افزایش تولید محصول کاملا باخبر هستم و سپاسگزار این همت والا می باشم.
امام جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه یکی از علایق بنده حضور در شرکت های تولیدی و در جمع کارگران است، وی ضمن تمجیداز تلاشهای سرپرست سیمان خزراز همت والا، تلاشهای جهادی و بسیجی وار وزیرمحترم رفاه و تامین اجتماعی تشکر می نمایم: در شرایط فعلی اقتصادی در جامعه باید از وزیران کاردان ،ولایتمدار مانند وزیر محترم رفاه و تامین اجتماعی و مجموعه شستا که با دقت کامل در رفع نیازها و مشکلات یکی از بزرگترین کارخانه سیمان کشور تلاش داشته اند، تشکرمی نمایم و امیدواریم به کمک خداوند و همت مسئولینی اینچنین مشکلات اقتصادی حل شود و همگان روسفید باشیم.
حجت السلام والمسلمین سید محمدی ، ضمن تقدیر از شرکت سیمان خزر برای پرداخت بهنگام هزینه های تولیداز جمله هزینه های برق و گاز ، از قطع بدون هماهنگی گاز این شرکت ابراز نارضایتی نموده و قول رسیدگی و پیگیری های لازم از طریق مراجع استان را دادند.

سرپرست سیمان خزر نیز در جلسه شورای مدیران شرکت سیمان خزر با سپاسگزاری از حمایتهای پدرانه امام جمعه شهرستان رودبار در مجموعه تولیدی سیمان خزر و نیز تلاشهای ارزنده،وسیع و قابل تقدیر نماینده ی محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری نموده و با بیان اقدامات صورت گرفته در چند ماه گذشته افزود: از جمله کارهای انجام شده به همت پرسنل تلاشگر شرکت سیمان خزر ، تعمیرات اساسی کوره و آسیاب سیمان در راستای افزایش تولید و در راستای تحقق جهش تولید شعار سال بوده است.
علی اکبری کمک های این شرکت برای ضد عفونی کردن معابر شهر لوشان و مشارکت در کمک مؤمنانه در شهرستان را از وظایف ذاتی شرکت سیمان برای مقابله با ویروس کرونا بیان نمود.
سرپرست شرکت سیمان خزر،یکی از چالش های اساسی شرکت را تأثیر تحریم های ظالمانه دشمنان نظام در افزایش سرسام آور هزینه قطعات مورد نیاز در خطوط تولیدی شرکت ها ذکر نمود و ادامه داد: متاسفانه در کنار تحریم های خارجی مراکز تولید با تحریم های داخلی نظیر
قطع گاز کوره تولید کلینکر شرکت سیمان خزر که منجر به خسارت میلیاردی گردیده است نیز مواجه هستیم که امیدواریم در شرایطی که دنیا جامعه ایران اسلامی را در تنگناههای اقتصادی قرار داده است بتوانیم با همدلی داخل نظام به خودکفایی در بخش های مختلف برسیم که این خود پیروزی بزرگی بهمراه دارد.
بازدید از بخشهای در حال ساخت مهمانسرای شرکت سیمان خزر پایان بخش دیدار نماینده ولی فقیه در شهرستان رودبار بود.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !