امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۴۸:۵۳ - سه شنبه ۱ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وحدت رویه دررسیدن به تعالی گیلان وجود ندارد/تأکید بر فعال کردن واحدهای ورشکسته
گیلنا- نماینده ولی‌فقیه در گیلان به نبود وحدت رویه و همگرایی برای رسیدن تعالی استان اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی ورشکسته استان را فعال کنید زیرا اگر این واحدها احیا شوند کارگران و نیروهای بخش تولید برمی‌گردند. به گزارش گیلنا، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار رئیس و معاونان صنعت، معدن و تجارت استان در […]

گیلنا- نماینده ولی‌فقیه در گیلان به نبود وحدت رویه و همگرایی برای رسیدن تعالی استان اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی ورشکسته استان را فعال کنید زیرا اگر این واحدها احیا شوند کارگران و نیروهای بخش تولید برمی‌گردند.

وحدت رویه دررسیدن به تعالی گیلان وجود ندارد/تأکید بر فعال کردن واحدهای ورشکسته

به گزارش گیلنا، آیت‌الله رسول فلاحتی در دیدار رئیس و معاونان صنعت، معدن و تجارت استان در دفتر نماینده ولی‌فقیه با اشاره به مشکلات در عرصه صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار کرد: وحدت رویه و همگرایی دررسیدن به تعالی گیلان در استان وجود ندارد.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه قوانین مصوب از سال ۱۳۴۱ معضلی برای انفال و منابع طبیعی گیلان شده است، گفت: گاهی مواقع به قوانین مذکور استناد می‌شود که مبنای حقوقی و عقلانی ندارد و این امر بلایی برای استان شده است.

وی خواستار همگرایی محیط‌زیست، دانشگاه علوم پزشکی، منابع طبیعی، استانداری و دستگاه قضا برای اجرای طرح‌های صنعتی و معدنی در گیلان شد و بیان کرد: دانشگاه یک موقعیت سیال علمی است و وزارت صمت برای پیشبرد اهداف خود باید از آن استفاده کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان همکاری با محیط‌زیست و دستگاه قضا در برطرف کردن بسیاری از مشکلات صنعت گیلان را تأثیرگذار ذکر کرد و افزود: متولیان امر باید تلاش کنند تا سرمایه‌گذاران وارد استان شوند.

فلاحتی با اشاره به اینکه کوه خواران، دشت‌خواران، جنگل خواران و دریا خواران مانع تولید در استان هستند، خاطرنشان کرد: مجوزی که برای اجرای پروژه‌ها صادر می‌شود باید دارای وحدت رویه باشد.

وی با ابراز خرسندی از روند روبه بهبود واحدهای تولیدی گیلان در پایان سال ۹۷ و سال جاری تصریح کرد: واحدهای تولیدی ورشکسته استان را فعال کنید زیرا اگر این واحدها احیا شوند کارگران و نیروهای بخش تولید برمی‌گردند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نبود نظارت جدی بر سامانه‌های قدیم و جدید معضلی برای واحدهای تولیدی گیلان است، گفت: نظارت مسؤولین بر امور حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود.

امام‌جمعه رشت به فقر پنهان گیلان در زیر سرسبزی این استان اشاره کرد و افزود: امروز شرایط سیاسی و اقتصادی جامعه اقتضا می کند رونق تولید داشته باشیم.

فلاحتی با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی گیلان خصوصی هستند جای افتخار است، بیان کرد: تولیدکننده را تشویق کنید ضمن اینکه میدان تولید زمانی توسعه پیدا می کند که رقابت باشد.

وی، گیلان را میدان کار و تلاش دانست و خاطرنشان کرد: در صدور مجوزها به‌ویژه در مسائل زیستی محیطی توجه ویژه داشته باشید.

بهره‌برداری از ۱۳ طرح صنعتی گیلان در هفته دولت امسال

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در این دیدار با اشاره به وجود دو هزار و ۹۴۸ واحد صنعتی فعال در استان اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده در واحدهای مذکور هفت هزار و ۵۹۷ میلیارد تومان است.

فرهاد دلق‌پوش از وجود ۱۱۰ هزار واحد صنفی در گیلان خبر داد و افزود: سهم استان در واحدهای تولیدی کشور ۳.۴ درصد ازلحاظ تعداد است.

وی با بیان اینکه مهاجرت صنعت به سمت گیلان است، تصریح کرد: با توجه به کمبود آب در مناطق مختلف کشور باید صنعت را با حفظ شرایط زیست‌محیطی در استان مستقر کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به صدور یک هزار و ۳۹۴ مجوز صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۹۹ درصد در استان اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۵ میلیارد تومان مبلغ سرمایه‌گذاری طرح‌های مذکور است.

دلق‌پوش از بهره‌برداری ۱۳ طرح صنعتی گیلان در هفته دولت امسال خبر داد و بیان کرد: طرح‌های مذکور با ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !