امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۵۶:۴۷ - جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشف محموله چوب قاچاق در رودبار
گیلنا- فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۸ تن چوب قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان کشف شد. به گزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ  حمیدرضا فیضی، با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۴ لوشان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل بار چوب که از مسیر جنوب به […]

گیلنا- فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۸ تن چوب قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان کشف شد.
به گزارش گیلنا از رودبار، سرهنگ  حمیدرضا فیضی، با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۴ لوشان حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل بار چوب که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۸ تن چوب قاچاق کشف و در این رابطه متهم ۴۷ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
وی به تحویل چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی رودبار اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش این محموله را ۱۴۰ میلیون ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با بیان اینکه مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی و قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد و حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !