امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۷:۳۵:۲۷ - جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقتی پای “رسانه” به محرومیت زدایی باز می شود
  گیلنا -رئیس بسیج رسانه استان گیلان از ساخت یک باب مسکن محرومین با مشارکت بسیج رسانه در شهرستان فومن خبر داد. به گزارش گیلنا از فومن، مهدی پارسا که به همراه چند تن از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان برای بازدید از این پروژه به شهرستان فومن سفر کرده، با اشاره به این حرکت […]

 

گیلنا -رئیس بسیج رسانه استان گیلان از ساخت یک باب مسکن محرومین با مشارکت بسیج رسانه در شهرستان فومن خبر داد.


به گزارش گیلنا از فومن، مهدی پارسا که به همراه چند تن از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان برای بازدید از این پروژه به شهرستان فومن سفر کرده، با اشاره به این حرکت جهادی، می گوید؛ خبرنگاران و رسانه در کنار رسالت اصلی شان که آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است، می بایست در حوزه محرومیت زدایی هم قدم بردارند.
به اعتقاد وی، حرکت جهادی رسانه ها و خبرنگاران در حوزه های مختلف بویژه محرومیت زدایی می تواندد بازتاب خوبی به همراه داشته و و منتجر به ترویج این فرهنگ در سایر اقشار شود.
رئیس بسیج رسانه گیلان، پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۳۵ درصد برآورد کرده و گفته؛ تاکنون ۲۰ میلیون تومان برای ساخت این مسکن در فومن هزینه شده که می طلبد با مشارکت خیرین و ارگان های خدمات رسان، روند ساخت این پروژه را سرعت بخشید.
در این شرایط حساس کرونایی و به هم ریخته شدن اوضاع اقتصادی جامعه، توجه به قشر آسیب پذیر و محروم می بایست در اولویت قرار گیرد، که آقای پارسا هم روی آن صحه گذاشت.

* اعتبار سنجی ۱۰۰ میلیونی برای تکمیل مسکن محرومین
حیدری مسئول بسیج رسانه فومن هم که پیگیر ساخت یک واحد مسکن محرومین در این شهرستان است، می گوید؛ با مشارکت بسیج، سپاه و خیرین شهرستان حرکت ارزشمندی برای ساخت این پروژه آغاز شده که با استمرار این حرکت، به نتیجه ختم می شود.
به گفته وی، برای ساخت و تکمیل این پروژه قریب به ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

حرکت بسیج رسانه در راستای ساخت مسکن محرومین و همچنین محرومیت زدایی، اقدام ارزشمندی است که نشان داد می توان در کنار رسالتمندی و تعهدات حرفه ای رسانه، گام های ارزشمند دیگری از این قبیل برداشت، اگر چه اصحاب رسانه وئ خبرنگاران گیلان در اوج شیوع کرونا تاکنون، یکی از سنگربانان و سنگرسازان جبهه سلامت بودند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !