امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۲۵:۲۴ - جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رشت همچنان “قرمز”
گیلنا – فرماندار شهرستان رشت با اشاره به ادامه‌دار بودن محدودیت‌های کرونایی در رشت گفت: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی وضعیت کرونا در رشت قرمز و با این شرایط طبق دو هفته گذشته محدودیت‌های در رشت ادامه داشته و بعد از یک هفته با بررسی دوباره شرایط تصمیم‌گیری می‌شود. به گزارش گیلنا  از […]

گیلنا – فرماندار شهرستان رشت با اشاره به ادامه‌دار بودن محدودیت‌های کرونایی در رشت گفت: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی وضعیت کرونا در رشت قرمز و با این شرایط طبق دو هفته گذشته محدودیت‌های در رشت ادامه داشته و بعد از یک هفته با بررسی دوباره شرایط تصمیم‌گیری می‌شود.

رشت همچنان روی نوار وضعیت قرمز

به گزارش گیلنا  از رشت، علی فتح اللهیبا بیان اینکه وضعیت شهرستان رشت به لحاظ شیوع کرونا تغییر نکرده است، اظهار کرد: در دو هفته اخیر مردم نهایت همکاری را با ستاد کرونا داشته و پروتکل‌های بهداشتی را به‌درستی انجام دادند ولی در علیرغم تمامی این موارد بازهم وضعیت کرونا در رشت قرمز است.

وی با اشاره به ادامه‌دار بودن محدودیت‌های کرونایی در رشت گفت: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی وضعیت کرونا در رشت قرمز و با این شرایط طبق دو هفته گذشته محدودیت‌های در رشت ادامه داشته و بعد از یک هفته با بررسی دوباره شرایط در خصوص اعمال محدودیت‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به آخرین وضعیت اعتبار کارت‌های تردد بیان کرد: کسانی که برای آنان کارت تردد صادرشده به فرمانداری مراجعه نکنند زیرا اعتبار این کارت‌ها تا زمان اتمام محدودیت‌ها به قوت خود باقی است.

فتح الهی با درخواست از مردم در خصوص رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در رشت افزود: از تمامی مردم عاجزانه درخواست دارم تمامی پروتکل‌ها را انجام و مغازه‌داران از بازگشایی مغازه‌های خود خودداری کنند تا هرچه سریع‌تر بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !