امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۲۱:۰۳ - دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راه جهادگونه علمی شهید “فخری زاده” ادامه دارد
گیلنا- سازمان بسیج رسانه گیلان در پیامی ضمن محکومیت ترور دانشمند هسته ای شهید «فخری زاده» اعلام کرد خون این شهید ملت ایران را بیدارتر از همیشه می کند. به گزارش گیلنا از رشت،  سازمان بسیج رسانه استان گیلان در پی شهادت دانشمند شهید «محسن فخری زاده» در پیامی ضمن محکومیت ترور دانشمند هسته ای […]

گیلنا- سازمان بسیج رسانه گیلان در پیامی ضمن محکومیت ترور دانشمند هسته ای شهید «فخری زاده» اعلام کرد خون این شهید ملت ایران را بیدارتر از همیشه می کند.

خون شهید «فخری زاده» ملت ایران را در برابر دشمنان بیدارتر می کند

به گزارش گیلنا از رشت،  سازمان بسیج رسانه استان گیلان در پی شهادت دانشمند شهید «محسن فخری زاده» در پیامی ضمن محکومیت ترور دانشمند هسته ای شهید «فخری زاده» اعلام کرد خون این شهید ملت ایران را بیدارتر از همیشه می کند.

در متن این پیام آمده است:

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»

استکبار جهانی بار دیگر حقارت و پستی خود را به نمایش گذاشت و برگی دیگر بر دفتر شرارت‌های خود اضافه کرد و موجب به شهادت رساندن یکی از نخبگان علمی و سرمایه های دفاعی، هسته ای و دانشی کشور ما شد.

به طور حتم شهادت این دانشمند باارزش و نخبه علمی کشور هرچند ضایعه ای غیر قابل جبران برای جمهوری اسلامی ایران و جامعه نخبگانی کشور است، اما ایران اسلامی مملو از فخری‌زاده هایی است که سند عزت و افتخار این کشور هستند.

ملت بزرگ ایران امروز بیش از هر زمان دیگری گام دوم انقلاب را با اراده ای محکم تر و پویاتر از قبل، با سرمایه هایی معنوی می پیماید و به همه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ثابت می کند که راه شهید فخری زاده و همه شهدای هسته ای بهتر و بیشتر از قبل ادامه می یابد.

سازمان بسیج رسانه استان گیلان ضمن محکوم نمودن این جنایت بی شرمانه به همه مدعیان دروغین حقوق بشر و استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس و هم‌پیمانان عربی آنها در منطقه، اعلام می کند، که همان گونه که امام راحل فرمودند: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود، خون این شهید بی شک موجب بیدارتر شدن این ملت شده و جهاد علمی و خودکفایی سرمایه های دانشی ایران اسلامی قوی تر از گذشته به کار خود ادامه خواهد داد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !