امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۵۶:۰۴ - سه شنبه ۱ مرد ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عدم همکاری دستگاه‌ها با نیروی انتظامی قابل‌پذیرش نیست
گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم همکاری عموم دستگاه‌ها و نهادها با نیروی انتظامی در راستای اجرای قوانین در جامعه گفت: کم‌کاری و عدم همکاری با نیروی انتظامی از سوی هر دستگاه یا نهادی باشد قابل‌پذیرش نیست. به گزارش گیلنا، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر […]

گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم همکاری عموم دستگاه‌ها و نهادها با نیروی انتظامی در راستای اجرای قوانین در جامعه گفت: کم‌کاری و عدم همکاری با نیروی انتظامی از سوی هر دستگاه یا نهادی باشد قابل‌پذیرش نیست.

عدم همکاری دستگاه‌ها با نیروی انتظامی قابل‌پذیرش نیست

به گزارش گیلنا، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم تلاش تمام دستگاه‌ها و نهادها در راستای اجرای قوانین در کشور اظهار کرد: رعایت قوانین سبب ارتقای امنیت جامعه و مردم می‌شود.

وی با تقدیر از مواضع سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در راستای تأکید بر لزوم اجرایی قوانین در جامعه گفت: اقدامات نیروی انتظامی سبب می‌شود تا قوانین به قوت بیشتری در جامعه اجرا شود‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه عموم اقشار جامعه موظف به رعایت قانون هستند، افزود: قوانین حجاب و عفاف از جمله قوانینی است که رعایت آن در جامعه الزامی است و هیچ فردی نمی‌تواند آن را نقض کند.

وی با اشاره به عملیات روانی رسانه‌های معاند علیه نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی همواره تلاش کرده است تا بهره‌گیری از شیوه‌های تعاملی از بروز هرگونه تنش در جامعه جلوگیری کند‌.

عبدالله‌پور با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها و نهادها موظف هستند تا در راستای اجرای قانون عفاف و حجاب با نیروی انتظامی همکاری کنند، افزود: حمایت از اقتدار نیروی انتظامی و مأموران پلیس سبب می‌شود تا امنیت و آرامش بیشتری در جامعه ایجاد شود‌.

وی با انتقاد از عدم همکاری برخی دستگا‌ه‌ها با نیروی انتظامی گفت: این کم‌کاری و عدم همکاری از سوی هر دستگاه یا نهادی باشد قابل‌پذیرش نیست./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !