امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۳۲:۲۸ - چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعمال جریمه برای ۴۵۷ دستگاه خودروی متخلف در گیلان
گیلنا –  فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کنترل تردد خودروها در محورهای ورودی و خروجی گیلان گفت: ۴۵۷ دستگاه خودروی متخلف به علت عدم رعایت قوانین وضع شده جریمه شدند. به گزارش گیلنا از رشت، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات پلیس در اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی و […]

گیلنا –  فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کنترل تردد خودروها در محورهای ورودی و خروجی گیلان گفت: ۴۵۷ دستگاه خودروی متخلف به علت عدم رعایت قوانین وضع شده جریمه شدند.

اعمال جریمه برای ۴۵۷ دستگاه خودروی متخلف در گیلان

به گزارش گیلنا از رشت، سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران در تشریح اقدامات پلیس در اجرای طرح کنترل ترددها در محورهای مواصلاتی و همچنین برخورد با صنوف متخلف گفت: نیروی انتظامی در بحث کرونا با وجود خدمات گسترده‌ای که در حوزه‌های امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و غیره به مردم ارائه می‌دهد از جمله مجموعه‌هایی است که بعد از کادر درمانی بیشترین خدمات را طی این ایام به مردم ارائه داده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در ایام بروز و شیوع کرونا، امنیت و انتظام‌بخشی به بیمارستان‌ها نیز از جمله وظایف نیروی انتظامی است، افزود: ارائه خدمات انتظامی در بخش‌های مختلف در این ایام دچار وقفه نشده و در کنار خدمات مضاعف در شرایط شیوع کرونا، خدمت‌رسانی به مردم اولویت نیروی انتظامی است.

سردار ملکی، اولویت نیروی انتظامی را امنیت جامعه خواند و خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم اعلام کنیم امنیت‌مان مطلوب است که مردم رضایت داشته باشند.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا از ورود پلاک‌های غیربومی به گیلان جلوگیری می‌کند، گفت: صنوفی که قوانین تعیین شده محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: از اول اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از اول آذرماه سال‌جاری، ۵۱ واحد صنفی متخلف در استان پلمب و برای ۵۳۷ واحد صنفی متخلف که شیونامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند نیز اخطار پلمب صادر شد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کنترل تردد خودروها در ۲۰ نقطه در قالب طرح‌های استقراری و همچنین در معابر شهری افزود: اکثریت شهروندان در زمینه عدم تردد به مناطق قرمز همکاری لازم را با پلیس دارند و با آن دسته از رانندگانی که به قوانین و تذکرات ماموران انتظامی بی‌توجهی کنند، برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع این طرح و با مشخص شدن شهرهای قرمز نارنجی و زرد، ۹۷ دستگاه خودروی متخلف به علت عدم رعایت قوانین وضع شده با جریمه یک میلیون تومانی و ۳۶۰ دستگاه خودروی متخلف نیز با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در محورهای ورودی و خروجی و همچنین معابر شهری اعمال قانون شدند، خاطرنشان کرد: با تذکر به ۳۱۰۲ دستگاه خودروی متخلف از ورود ۵۸۸۳ دستگاه خودرو به استان ممانعت به عمل آمد.

سردار ملکی با بیان اینکه شهروندانی که ساکن استان بوده و پلاک خودرو آنها غیربومی است، می‌توانند از طریق فرمانداری‌ها مجوزهای لازم جهت تردد بین شهری را اخذ کنند، تصریح کرد: تردد خودروها از ساعت ۲۱ لغایت ۴ صبح در شهرهای قرمز کرونایی گیلان ممنوع بوده و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ضمن قدردانی از همکاری بسیار خوب شهروندان در رعایت قوانین و مقررات گفت: پلیس با معدود هنجارشکنانی که بخواهند امنیت روانی مردم را به خطر بیاندازند، برخورد خواهد کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !