امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۴۱:۴۹ - سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت فومن خبر داد:
توزیع ۷ هزار کیلو مرغ گرم در فومن
      گیلنا – رئیس صمت فومن از توزیع قریب ۷ هزار کلیو مرغ گرم برای ثبات بازارمردم در این شهرستان خبر داد. جمشید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در فومن، با اشاره به التهابات اخیر بازار مرغ، اظهار کرد: قریب ۷ هزار کیلوگرم مرغ گرم به قیمت ۲۰۴۰۰ و ۱۵۰۰ کیلو مرغ […]

 

 

 

گیلنا – رئیس صمت فومن از توزیع قریب ۷ هزار کلیو مرغ گرم برای ثبات بازارمردم در این شهرستان خبر داد.

جمشید هاشمی در گفتگو با خبرنگار گیلنا در فومن، با اشاره به التهابات اخیر بازار مرغ، اظهار کرد: قریب ۷ هزار کیلوگرم مرغ گرم به قیمت ۲۰۴۰۰ و ۱۵۰۰ کیلو مرغ منجمد به قیمت ۱۵۰۰۰تومان در این شهرستان توزیع شد.

به گفته وی، ۵ تن روغن نباتی در نقاط مشخص شده این شهرستان توزیع شد و همچنین و۱۹۳کارتن توقیفی دردو فروشگاه  هفت شامل روغن نباتی و پودر و رب به قیمت مصرف کننده در فومن توزیع شد.

رئیس صمت فومن با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی ها از بازار، گفت: در این راستا توسط بازرسان اداره صمت و تعزیرات  دو قلیانسرا را تعطیل و چهار مرغ فروش بدلیل اخفا وامتناع از عرضه مرغ گرم و گران فروشی  به میزان ۶۵۰کیلو گرم به ارزش ۲۲میلیون تومان پرونده تشکیل پروند شد.

به گفته هاشمی، ضمن توزیع مرغ توقیف شده، برای خاطیان درخواست پلمپ صادر شد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !