امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۰۱:۲۴ - سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:
حال ۹۰ بیمار کرونایی در گیلان وخیم است
گیلنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شناسایی ۸۰ بیمار جدید کرونایی در استان، گفت: در حال حاضر ۴۴۰ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند. به گزارش گیلنا از رشت، آبتین حیدرزاده با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۸۰ بیمار جدید کرونایی در شناسایی و در مراکز درمانی استان […]

گیلنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شناسایی ۸۰ بیمار جدید کرونایی در استان، گفت: در حال حاضر ۴۴۰ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند.

شناسایی ۸۰ بیمار جدید کرونایی در گیلان/ ۴۴۰ بیمار بستری هستند

به گزارش گیلنا از رشت، آبتین حیدرزاده با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۸۰ بیمار جدید کرونایی در شناسایی و در مراکز درمانی استان گیلان بستری شدند، گفت: در حال حاضر مجموع بیماران کرونایی بستری در استان ۴۴۰ بیمار است.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه بیش از ۹۰ بیمار دارای شرایط وخیم و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: برگزاری دورهمی ها از مهم‌ترین عوامل افزایش ابتلاها در استان گیلان بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به آغاز اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی، تصریح کرد: رعایت دستور العمل ها، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها و در کنار رعایت محدودیت‌های کرونایی به میزان زیادی می‌تواند در کاهش میزان ابتلاء به ویروس کرونا تأثیرگذار باشد.

وی به تعطیل فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ بر اساس وضعیت هر شهر اشاره کرد و ادامه داد: شهروندان جز در موارد ضروری نباید از خانه خارج شوند و هنگام حضور در مکان‌های عمومی، علاوه بر استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی نیز باید رعایت شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !